نویسنده: هومن فلاحی
// شنبه, ۲۹ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۴۳

نمایش گیم‌ پلی جدید Star Wars Jedi: Survivor با محوریت پازل‌ها

نمایش جدیدی از گیم‌پلی بازی Star Wars Jedi: Survivor منتشر شده است که معماها و مبارزات بازی را به‌نمایش می‌گذارد.

در حدود نزدیک به دو ماه مانده به انتشار بازی Star Wars Jedi: Survivor استودیوی ریسپاون اینترتینمنت، حالا الکترونیک آرتز ویدیوی جدیدی از این بازی منتشر کرده است که گیم‌پلی دانجن‌های بازی را نشان می‌دهد. در این ویدیوی جدید که در جریان رویداد IGN Fan Fest منتشر شده است، جف میجرز کارگردان بازی، اطلاعات بیشتری از تالارهای Jedi Chambers با هواداران به‌اشتراک گذاشته است.

میجرز می‌گوید این تالارهای متروکه، از گذشته و پیش از سقوط فرقه‌ی جدای در جنبش شکل‌گیری امپراتوری کهکشانی، محلی برای تمرین، تمرکز و آزمایش قدرت‌های فراطبیعی جدای‌ها بوده است. حالا کل می‌توانند با پیدا کردن این تالارها در جهان پهناور و گسترده‌ی بازی، با حل معماها، اتصای باتری‌ها و چرخش‌ پل‌ها، به آیتم‌ها و آپگریدهای با ارزشی در گیم‌پلی بازی دسترسی پیدا کند.

میجرز همچنین تایید کرد به‌‌غیر از یکی از این تالارها که گیمرها در جریان مراحل اصلی داستانی بازی با آن سروکار خواهند داشت، ورود و کشف باقی Jedi Chamberها کاملا اختیاری است و تاثیر مستقیمی روی داستان بازی نخواهد داشت. با اینکه معمولا ارتقاهای پیدا شده عموما کمک‌رسان کل در مبارزات بازی خواهند بود، اما ممکن است بازیکنان اسکین‌ها، و موارد تزئینی منحصربه‌فرد دیگری نیز در جریان حل این معماها به‌دست‌ بیاورند. شما می‌توانید این نمایش گیم‌پلی جدید را در ادامه تماشا کنید.

دانلود از آپارات

بازی Star Wars Jedi: Survivor در تاریخ ۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ (۲۸ آوریل ۲۰۲۳) برای پلتفرم‌های پی‌سی، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه می‌شود. تمامی کاربرانی که هر نسخه از بازی را روی فروشگاه‌های دیجیتالی پلی استیشن استور، مایکروسافت استور، استیم و اپیک گیمز استور خریداری کنند، در زمان عرضه‌ی بازی مواردی الهام گرفته از سریال Obi-Wan Kenobi مانند اسکین اسلحه‌ی Combustion و باندل لایت‌سیبر و ردای Hermit را به‌رایگان دریافت خواهند کرد.

خریداران نسخه‌ی دیلاکس بازی نیز علاوه‌بر موارد قبلی، دو باندل The “Galactic Hero” Cosmetic Pack و The “New Hero” Cosmetic Pack از فیلم جنگ ستارگان ۴: امیدی تازه که مواردی ماننداسکین‌های Rebel Hero ،Scoundrel برای کل، BD-Astro و Rugged برای BD-1 و اسکین‌های DL-44 و Rebel Hero را برای تفنگ و لایت‌سیبر کل را به بازی اضافه می‌کند، دریافت خواهند کرد.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده