نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۲۹ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۵۹

تمرکز تریلر بازی Crime Boss: Rockay City روی مبارزات و مخفی‌کاری

شرکت ۵۰۵ گیمز و استودیو InGame دومین قسمت از سری ویدیوهای گیم‌پلی بازی Crime Boss: Rockay City را پخش کردند.

بازی Crime Boss: Rockay City پس از معرفی در ماه دسامبر ۲۰۲۲ توجه افراد زیادی را به خود جلب کرد. با اینکه این بازی به‌واسطه بازیگرهای مشهور مورد توجه بازیکن‌ها قرار گرفته است، اما گیم‌پلی مبتنی‌بر سرقت آن نیز بسیار امیدوارکننده به‌نظر می‌رسد. شرکت ۵۰۵ گیمز و استودیو InGame اخیرا پخش یک سری تریلر گیم‌پلی از بازی را آغاز کردند و اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که قسمت جدیدی از آن به اشتراک گذاشته شده است.

تریلر گیم‌پلی تازه به نمایش تراویس بیکر با نقش‌آفرینی مایکل مدسن و هیلو با هنرنمایی وانیلا آیس می‌پردازد. در این تریلر بیکر به‌منظور بازپس‌گیری مواد به‌سرقت‌رفته‌ی خود به محوطه متعلق به اوباش هیلو می‌رود. این تریلر به‌صورت گذرا به نمایش مأموریت مورد بحث می‌پردازد و نگاهی اجمالی به مخفی‌کاری، مبارزات، کو-آپ و فعالیت‌ها دارد. این تریلر قطعا برای طرفدارهای آثار سبک سرقت جالب خواهد بود و شما می‌توانید آن را در ادامه مشاهده کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Crime Boss: Rockay City در جریان مراسم The Game Awards 2022 معرفی شد و دارای بازیگرهای برجسته‌ای نظیر مایکل مدسن، دنی ترخو، دامیان پوآتیه، دنی گلاور، مایکل روکر، چاک نوریس و وانیلا آیس است. این بازی اکشن شرکت ۵۰۵ گیمز برای انتشار در تاریخ ۸ فروردین ۱۴۰۲ (۲۸ مارس ۲۰۲۳) برای پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس در نظر گرفته شده است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده