نویسنده: حسن اکرامی
// جمعه, ۲۸ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۵۴

خرید بتسدا توسط ایکس باکس روی توسعه بازی Hi-Fi Rush تاثیری نداشته است

به‌گفته‌ی کارگردان Hi-Fi Rush، تصاحب بتسدا توسط مایکروسافت روی توسعه‌ی این عنوان تاثیر منفی نداشته است.

حتما بخوانید:

مدتی می‌شود که بازی Hi-Fi Rush، جدیدترین اثر استودیوی Tango Gameworks در دسترس مخاطبان قرار گرفته است. این بازی اکشن، رنگارنگ و ریتمیک در رویداد اخیر بتسدا و ایکس باکس معرفی و در همان زمان عرضه شد و توانست تحسین منتقدان را برانگیزد. حال به نظر می‌رسد کارگردان این بازی از تصاحب بتسدا توسط مایکروسافت و شیوه‌ی مدیریتی این شرکت، رضایت دارد.

به‌تازگی جان جوهاناس، کارگردان بازی Hi-Fi Rush در مصاحبه‌ای با رسانه‌ی Ungeek در پاسخ به یک سؤال پیرامون تاثیر خرید زنیمکس (شرکت مادر بتسدا و تانگو گیم‌ورکس) بر روند توسعه‌ی Hi-Fi Rush توضیح داد که این خرید تاثیر ناچیزی بر برنامه‌های استودیو داشته است. در همین حال جوهاناس اعتقاد دارد که این خرید باعث شد تا توسعه‌دهندگان Hi-Fi Rush بتوانند تمرکز خود را روی پلتفرم‌های مقصد بازی قرار دهند.

والپیپر بازی Hi-Fi Rush

این کارگردان در ادامه افزود: «این خرید واقعاً هیچ تأثیری بر توسعه بازی نداشت. زمانی‌که در حال ساخت بازی بودیم و پلتفرم‌های مقصد آن هنوز مشخص نشده بود، فقط آن را به‌عنوان یک بازی برای کامپیوتر می‌ساختیم و نمی‌دانستیم که قرار است روی کدام پلتفرم‌های دیگر عرضه شود. ما همچنین در آن مرحله، اطلاعی نداشتیم که کنسول‌های آینده چگونه خواهند بود. سپس این خرید اتفاق افتاد و کار را برای ما کمی آسان‌تر کرد؛ زیرا توانستیم روی پلتفرم‌هایی که قرار است بازی عرضه می‌شود، تمرکز کنیم تا به ما در بهبود کیفیت تجربه‌ی آن کمک کند».

جوهاناس در ادامه توضیح داد که در زمان توسعه، بیشتر جلسات بین تانگو گیم‌ورکس، بتسدا و زنیمکس برگزار می‌شد و مایکروسافت تمایل داشت تا ساختار و چارچوب‌های برنامه‌ریزی شده در شرکت‌ها را حفظ کند. کارگردان Hi-Fi Rush افزود:

«من فکر می‌کنم ایکس باکس تصمیم داشت تا بتسدا به مانند قبل از خرید، توسعه‌ بازی‌ها را مدیریت کند؛ بنابراین ما همیشه با بتسدا و زنیمکس در مورد ساخت بازی در ارتباط بودیم و در آن‌جا همه صحبت‌ها از ابتدا تا انتها انجام می‌شد. از این نظر، تجربه کار با ایکس باکس مثبت بود؛ چرا که خوشبختانه هیچ تداخلی به وجود نیامد. آن‌ها تمایل داشتند تا ما به ساخت آنچه فکر می‌کنیم جالب است، ادامه دهیم».

بازی Hi-Fi Rush هم‌اکنون روی پلتفرم‌های پی سی، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس در دسترس قرار دارد.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی این اخبار را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده