نویسنده: حسن اکرامی
// جمعه, ۲۸ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۴۱

فروش بازی Sonic Frontiers بیش از انتظار سگا بوده است

طبق جدیدترین بیانیه‌ی سگا، فروش اولیه‌ی بازی Sonic Frontiers از انتظار آن‌ها بیشتر بوده است.

بدون شک بازی Sonic Frontiers یک نسخه مهم برای شرکت سگا و مجموعه سونیک به شمار می‌آید. اگرچه تا قبل از انتشار این بازی، نسخه‌های سه‌بعدی سری سونیک در دهه گذشته با استقبال بالای بازیکنان مواجه نمی‌شدند اما به‌نظر می‌رسد نسخه‌ی Frontiers توانسته است یک گام درست در جهت محبوبیت بازی‌های سونیک سه‌بعدی بردارد. در اوایل این ماه، شرکت سگا اعلام کرد که بازی پلتفرمر جهان باز Sonic Frontiers از زمان عرضه در نوامبر تاکنون به فروش بیش از ۲.۹ میلیون واحدی رسیده و به نظر می‌رسد این میزان فروش، از انتظار سگا بیشتر بوده است.

شرکت سگا در جلسه‌ی ارائه‌ی گزارش از عملکرد مالی در سه‌ماهه اخیر به سرمایه‎‌گذاران در مورد استراتژی فروش و قیمت‌گذاری بازی Sonic Frontiers خاطرنشان کرد با اینکه میانگین قیمت واحد بازی از زمان عرضه آن کاهش چندانی نداشته اما فروش کلی آن تاکنون موفق بوده و از انتظار اولیه‌ی سگا بیشتر است. در ادامه این ناشر ژاپنی اعلام کرد که امید دارد با استفاده از استراتژی‌های فروش به مانند قیمت‌گذاری، تبلیغات و توسعه بسته‌های الحاقی بیشتر، بازی Sonic Frontiers فروش مداوم خود را حفظ کند.

زره مانستر هانتر سونیک در Sonic Frontiers

سگا در این‌باره گفت: «ما این بازی را براساس یک برنامه فروش استراتژیک پیش می‌بریم. ما تبلیغات فشرده‌ای را در زمان انتشار آن در ماه نوامبر انجام دادیم و همان‌طور که اخیرا اعلام شد، تاکنون توانسته‌ایم به نتایج خوبی برسیم. یک رشد فروش موقت در تخفیف‌های جمعه سیاه ایجاد شد اما قیمت فروش بازی، از آن زمان به حالت عادی بازگشته است. ما توانستیم درحالی‌که سطح خاصی از کیفیت را حفظ کرده‌ایم، به این نتایج دست یابیم و تعداد نسخه‌های فروخته شده بسیار بیشتر از پیش‌بینی اولیه ما بود. ما به فروش در درازمدت براساس استراتژی‌های فروش مانند قیمت‌گذاری، تبلیغات و توسعه DLC ادامه خواهیم داد».

در ادامه سگا توضیح داد که انتظار دارد که به‌دلیل افزایش هزینه نیروی کار، هزینه‌های توسعه بیشتری برای بازی‌های آینده سری سونیک داشته باشد: «ما انتظار داریم هزینه‌های توسعه برای نسخه‌‌های جدید سونیک در آینده بیشتر شود. بااین‌حال تلاش خواهیم کرد تا از کیفیت مقبول در توسعه نسخه‌های اصلی فرنچایزهای فعلی خود، اطمینان حاصل کنیم. هزینه نیروی کار و هزینه‌ی توسعه به‌دلیل تأثیر گرانی‌های جهانی، افزایش خواهد یافت و ما انتظار داریم این روند برای آینده قابل پیش‌بینی ادامه یابد.

از آنجایی که برای بازی‌های اصلی لازم است این چالش‌ها را بپذیریم، باید از همان مرحله بررسی اولیه با بودجه بیشتری پیش برویم؛ بنابراین، بر‌این‌اساس فرض می‌کنیم که هزینه‌های توسعه برای بازی‌های جدید آینده افزایش خواهد یافت».

انجام مراحل پرتال بازی Sonic Frontiers

در مورد گسترش سری Sonic، شرکت سگا قصد دارد در آینده نزدیک برای بازی Sonic Frontiers محتوای الحاقی عرضه کند. همچنین جای تعجبی ندارد که این شرکت از هم‌اکنون برای ساخت دنباله‌ی Sonic Frontiers و نسخه‌های دو بعدی جدید، برنامه‌های زیادی داشته باشد. بازی Sonic Frontiers هم‌اکنون روی پلتفرم‌های پی سی، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس در دسترس قرار دارد.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی جدیدترین اخبار دنیای بازی را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده