نویسنده: مهدی اسدی
// جمعه, ۲۸ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۳۳

نمایش نبرد نفس گیر با ماشین‌ها در تریلر زمان عرضه Horizon Call of the Mountain

اسپین آف واقعیت مجازی استودیو Firesprite و Guerrilla از بازی Horizon برای PlayStation VR2، تریلر پیش از زمان عرضه خود در هفته‌ی آینده را دریافت کرده است.

لاین آپ بازی‌های زمان عرضه هدست واقعیت مجازی جدید سونی به اندازه‌ای زیاد نیست که علاقه‌مندان بی صبرانه منتظر تجربه PlayStation VR2 کند؛ اما حداقل وجود یک بازی پرچم‌دار در میان این موارد توجهات را نسبت به این محصول زنده نگه داشته است. سونی به‌تازگی تریلر زمان عرضه بازی Horizon Call of the Mountain را منتشر کرده است که مبارزات نفسگیر با ربات‌های کشنده دنیای بازی را در یک ویدیو اکشن و هیجان انگیز به نمایش می‌گذارد.

دانلود از آپارات

بازی Horizon Call of the Mountain با همکاری دو استودیو گوریلا و Firesprite توسعه داده شده است و تجربه آن در قالب یک بازی اول شخص که روی مبارزات حساس با دشمنان بازی و بالا رفتن از نواحی مختلف دنیای آن تمرکز دارد، طراحی شده است. بازیکنان در این بازی جا پای شخصیت Ryas می‌گذارند که یک Shadow Carja سابق بوده و به‌دنبال بازپس گیری شرافت و افتخارات خود است.

بازیکنان می‌توانند در این دنیای غنی با زاویه‌ی دید ۳۶۰ درجه به کاوش بپردازند و از کنترلرهای PlayStation VR2 Sense برای تعامل با محیط استفاده کنند. همچنین بازیکنان می‌توانند انتظار مأموریت‌ها، داستان‌ها و شخصیت‌های جدید به همراه چهره‌های آشنای سری هورایزن به مانند الوی را در این بازی واقعیت مجازی داشته باشند.

Horizon Call of the Mountain در تاریخ ۲۲ فوریه (۳ اسفند) برای هدست واقعیت مجازی پلی استیشن VR2 در دسترس قرار خواهد گرفت. البته این بازی تنها یکی از ۲۰ بازی در نظر گرفته شده برای این پلتفرم در زمان عرضه است.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده