نویسنده: مهدی اسدی
// جمعه, ۲۸ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۳۶

تأخیر زمان عرضه بازی Sherlock Holmes: The Awakened تا بهار سال آینده

با اینکه استودیوی Frogwares به پایان فرایند توسعه بازی Sherlock Holmes: The Awakened نزدیک می‌شود، عرضه این بازی عقب افتاده است.

توسعه‌دهندگان استودیوی Frogwares ویدیوی جدیدی از بازی Sherlock Holmes: The Awakened را منتشر کردند که در آن به تأخیر در زمان عرضه این بازی اشاره شده است. The Awakened درواقع یک نسخه بازبینی شده از بازی کلاسیک شرلوک هولمز در سال ۲۰۰۸ است که در ابتدا برای عرضه در ماه فوریه برنامه‌ریزی شده بود. حالا تیم سازندگان این بازی اعلام کرده که در دیرترین حالت باید در ماه آوریل (فروردین یا اردیبهشت) منتظر بازی جدید شرلوک هولمز باشیم. 

تصویر شرلوک در بازی Sherlock Holmes: The Awakened

ظاهراً این تأخیر به‌دلیل مشکلات ایجاد شده در پی حملات جدید روسیه به اوکراین به وجود آمده که زیرساخت‌های تأمین برق برخی شهر‌های این کشور را هدف قرار داده است. این مشکلات باعث شده تا هماهنگی بین اعضای تیم بسیار دشوار شده و کار چند ساعته، چند روز به طول بیانجامد. همچنین باتوجه‌به اینکه تیم سازندگان بازی درحال آماده‌سازی Sherlock Holmes: The Awakened برای ۹ پلتفرم مختلف هستند، این کار دشوارتر هم شده است.

بازی Sherlock Holmes: The Awakened برای ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، پی سی و نینتندو سوییچ در دست ساخت است. نسخه جدید این بازی علاوه‌بر بهره‌گیری از جلوه‌های گرافیکی آنریل انجین، محتوای جدیدی از قبیل گسترش خط داستانی بازی و مراحل فرعی جدید را برای آن به همراه خواهد داشت.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده