نویسنده: حسن اکرامی
// جمعه, ۲۸ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۲۵

یوبیسافت در E3 2023 شرکت خواهد کرد

شرکت یوبیسافت تایید کرد در صورت برگزاری رویداد E3 در آینده، با نمایش‌های زیادی در آن حضور خواهد داشت.

در حال حاضر سوالات زیادی در مورد برگزاری رویداد E3 آینده و احتمال موفقیت برگزارکنندگان آن در بازگرداندن محبوبیت گذشته‌ وجود دارد. بااین‌حال اگر این رویداد در سال ۲۰۲۳ برگزار شود، شرکت یوبیسافت در آن حضور خواهد داشت. در جریان جدیدترین گزارش مالی یوبیسافت مربوط‌به سه‌ماهه‌ی اخیر، ایو گیمو، مدیرعامل این شرکت فرانسوی در مورد احتمال حضور در رویداد E3 اعلام کرد: «اگر E3 برگزار شود، ما آن‌جا خواهیم بود و چیزهای زیادی برای نشان دادن خواهیم داشت».

باتوجه‌به اینکه تاکنون تاییدیه‌های رسمی متعددی مبنی بر برگزاری E3 در سال جاری منتشر شده است، این گفته‌ی گیمو که حضور یوبیسافت در این رویداد را مشروط به برگزاری آن دانست، باعث ابهاماتی شد. طبق اطلاعات رسمی، این رویداد قرار است از ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ (۱۳ ژوئن ۲۰۲۳) شروع شود و به مدت سه روز در جریان باشد. اگرچه احتمالا تعدادی از شرکت‌های بزرگ صنعت بازی در این رویداد حضور نخواهند داشت، اما برگزارکنندگان آن گفته‌اند که بسیاری از ناشران و توسعه‌دهندگان بزرگ، نسبت به حضور در E3 ابراز علاقه کرده‌اند.

در مورد آنچه که شرکت یوبیسافت قصد دارد در رویداد E3 آینده نشان دهد، باید منتظر ماند و دید. یوبیسافت تاکنون بازی‌های زیادی از جمله Assassin’s Creed Mirage ،Avatar: Frontiers of Pandora ،The Crew Motorfest و Skull and Bones را معرفی کرده است که هنوز در مرحله‌ی توسعه قرار دارند. طرفداران منتظر دریافت اخبار و نمایش‌های بیشتری از برخی از این بازی‌ها هستند.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی جدیدترین اخبار دنیای بازی را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده