نویسنده: حسن اکرامی
// پنجشنبه, ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۰۵

بازی The Mageseeker از جهان لیگ آو لجندز معرفی شد

شرکت Riot با پخش تریلر معرفی اسپین-آف‌های آینده‌ی League of Legends، از بازی The Mageseeker رونمایی کرد.

اخیرا گزارشی از رده‌بندی سنی یک نسخه‌ی فرعی از سری League of Legends در کره جنوبی منتشر شد که ادعا می‌کرد شرکت Riot به‌زودی از آن رونمایی خواهد کرد. حال این ناشر به‌صورت رسمی از بازی فرعی The Mageseeker: A League of Legends Story رونمایی کرده است و برنامه دارد آن را در بهار ۲۰۲۳ منتشر کند.

The Mageseeker به‌عنوان یک بازی اکشن و نقش‌آفرینی توصیف شده است که داستان آن در دنیایی دو بعدی با گرافیک پیکسلی اتفاق می‌افتد. بازیکنان در این داستان، نقش Sylas را بر عهده می‌گیرند و باید برای گرفتن انتقام از پادشاه Demacia و ازبین‌بردن پیمان صلح فریبنده‌ی آن قیام کنند. Demacia درواقع یک قلمرو جادویی است که داستان The Mageseeker در آن رخ می‌دهد و در سراسر آن آثار جنگ‌ها و درگیری جادوگران به چشم می‌خورد.

به‌گفته‌ی ریوت، بازی The Mageseeker: A League of Legends Story توسط استودیو دیجیتال سان، توسعه‌دهنده مستقل و سازنده‌ی بازی اکشن و نقش‌آفرینی Moonlighter، ساخته می‌شود. این ویدیوگیم نوید یک تجربه فانتزی و سراسر اکشن به همراه روایت داستانی از قدرت، هویت و عدالت را به طرفداران مجموعه لیگ آو لجندز می‌دهد.

در همین حال، Riot در برنامه دارد تا چند بازی دیگر از سری A League of Legends Story را در ماه‌های آینده منتشر کند. برای مثال بازی CONVERGENCE در تابستان ۲۰۲۳ منتشر می‌شود و Song of Nunu قرار است پاییز ۲۰۲۳ در دسترس بازیکنان قرار گیرد.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی The Mageseeker در بهار امسال روی کامپیوتر و کنسول‌ها منتشر می‌شود و هنوز تاریخ دقیق عرضه‌ی آن اعلام نشده است. احتمالا این بازی و سایر نسخه‌های فرعی A League of Legends Story برای همه پلتفرم‌ها از جمله پلی استیشن، ایکس باکس، نینتندو سوییچ و کامپیوتر در دسترس قرار می‌گیرند. چرا که به نظر می‌رسد این روندی است که شرکت ریوت قصد دارد برای همه بازی‌های A League of Legends Story دنبال کند.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی جدیدترین اخبار دنیای بازی را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده