نویسنده: هومن فلاحی
// سه شنبه, ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۱۴

شایعه: در حال حاضر برنامه‌‌ای برای ساخت The Division 3 وجود ندارد

براساس گزارش‌های جدید، ظاهرا یوبیسافت در حال حاضر برنامه‌‌ای برای ساخت و عرضه‌ی قسمت سوم سری The Division ندارد.

نزدیک به چهار سال پس از عرضه‌ی بازی The Division 2، ظاهرا در حال حاضر یوبیسافت و استودیوی Massive Entertainment فعلا برنامه‌ای برای ساخت قسمت سوم این بازی آنلاین و شوتر برنامه‌ای ندارند. این اطلاعات که از سوی تام هندرسون، خبرنگار شناخته‌ شده‌ی صنعت بازی منتشر شده، از منابع ناشناسی نزدیک به یوبیسافت و استودیوی مسیو برای وب‌سایت اینسایدر گیمینگ ارسال شده است.

البته این منابع تایید می‌کنند که احتمال و امکان تغییر برنامه‌ها در سال‌های آینده وجود دارد، اما مراحل توسعه یا حتی پیش‌تولید این بازی نیز در حال حاضر به‌عنوان اولویت‌های اصلی استودیوی مسیو به‌حساب نمی‌آید. پشتیبانی محتوایی از بازی The Division 2، بازی Avatar: Frontiers of Pandora که قرار است تا سال آینده و پیش از پایان سال مالی فعلی یوبیسافت پس از سال‌ها توسعه عرضه شود و یک بازی جهان‌باز بدون عنوان از دنیای جنگ ستارگان که با همکاری لوکاس‌فیلم گیمز در دست ساخت است، در حال حاضر اولویت‌های اصلی استودیو مسیو هستند.

با اینکه عرضه‌ی قسمت نخست دیویژن در سال ۲۰۱۶ نتوانست انتظارات بالای هواداران و گیمرها از این بازی را برآورده کند، اما با گذشت‌ سال‌ها و انتشار به‌روزرسانی‌ها و بسته‌های الحاقی مختلف، جامعه هواداری نسبتا قابل توجهی اطراف این مجموعه شکل گرفته است. انتشار The Division 2 در سال ۲۰۱۹ نیز با استقبال نسبتا مثبت منتقدان روبه‌رو شد و در بازه‌ی زمانی یک سال توانست فروشی بیشتر از ۱۰ میلیون نسخه داشته باشد.

مبارزان مسلح در بازی The Division Heartland

با اینکه ظاهرا قرار نیست تا چند سال دیگر شاهد انتشار قسمت جدید سری اصلی The Division باشیم، اما بازی The Division Heartland یکی از پروژه‌هایی است که هواداران می‌توانند انتظار تجربه‌ی آن تا پایان سال ۲۰۲۳ را داشته باشند. این بازی رایگان که در استودیوی Red Storm Entertainment و با همکاری مسیو در دست توسعه است، گیم‌پلی متداول این مجموعه را در قالب مبارزات PvPvE به بازیکنان تقدیم می‌کند. در بازی The Division Heartland که شامل یک بخش مشابه بتل‌رویال با نام Storm Operations نیز می‌شود، بقا در شهر کوچک تحت‌قرنطینه‌ی کلمبیانا در ایالت اوهایو، هدف اصلی بازیکنان خواهد بود.

The Division 2 در حال حاضر در فصل دهم انتشار محتوای جدید خود قرار دارد و ماجراهای مذاکرات ژنرال پیتر اندرسون و گروه نظامی یاغی Black Tusk، تم داستانی اصلی دنیای آنلاین دیویژن در این فصل محسوب می‌شود. بازی موبایلی Tom Clancy's The Division Resurgence نیز یکی دیگر از پروژه‌های فرعی این سری است که در حال حاضر اطلاعاتی از تاریخ انتشار دقیق آن در دسترس نیست.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع Insider-gaming
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده