// سه شنبه, ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۴۹

انتشار نسخه آزمایشی بازی God of War Ragnarok روی پلی استیشن پلاس پرمیوم

یک نسخه آزمایشی ۳ ساعته از بازی God of War Ragnarok روی پلی استیشن پلاس سطح پرمیوم عرضه شده است.

یکی از قابلیت‌های شناخته شده و خوب سرویس پلی استیشن پلاس سطح پرمیوم داشتن نسخه‌های آزمایشی برخی بازی‌ها است که در ماه‌های گذشته تعداد آثار آن بیشتر شده است. این نسخه‌ها به کاربران اجازه می‌دهند که برخی بازی‌ها را دانلود کرده و آن‌ها را برای چند ساعت تجربه کنند. سپس اگر بازی موردپسند آن‌ها بود، می‌توانند پیشروی خود را به نسخه خریداری‌ شده منتقل کنند.

بازی‌های خوب متعددی نسخه آزمایشی خود را در پلاس پرمیوم قرار داده‌اند و حال یک اثر عظیم دیگر هم راه خود را به این قابلیت پیدا کرده است. بازی God of War Ragnarok، دنباله حماسی استودیو سانتا مونیکا اکنون بخشی از برنامه آزمایشی پلاس پرمیوم است؛ هرچند در زمان نگارش این مطلب تنها در منطقه آمریکای شمالی این نسخه عرضه شده است.

اگر اکانت شما در منطقه آمریکا است، می‌توانید نسخه‌ای ۳ ساعته از بازی God of War Ragnarok را روی پلی استیشن 4 یا پلی استیشن 5 تجربه کنید و بخشی از آنچه با خرید بازی اصلی در انتظار شما است، قابل بازی خواهد بود. انتظار می‌رود این نسخه در دیگر مناطق هم عرضه شود چون هیچ دموی دیگری در انحصار یک منطقه قرار ندارد.

نظر شما درباره نسخه آزمایشی بازی God of War Ragnarok چیست؟ آیا این دمو را روی کنسول پلی استیشن خود تجربه خواهید کرد؟ نظرات خود را با درمیان بگذارید.


منبع PushSquare
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده