// سه شنبه, ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۳۰

واکنش منتقدین به بازی Metroid Prime Remastered

در جریان رویداد اخیر نینتندو دایرکت، بازی Metroid Prime Remastered معرفی و در دسترس کاربران قرار گرفت و میانگین امتیازات آن، خبر از یک ریمستر خیلی خوب از یک بازی فوق‌العاده را می‌دهد.

Metroid Prime برای اولین‌بار در سال ۲۰۰۲ برای کنسول گیم کیوب روانه بازار شد و توانست بازخوردهای فوق‌العاده‌ای را کسب کند. ازطرفی، اخیرا رویداد نینتندو دایرکت جدید نینتندو برگزار شد و کاربران عمیقا منتظر انتشار اخیار بیشتر حول نسخه چهارم متروید پرایم بودند. محصولی که چند سالی از معرفی آن گذشته و همچنان پروسه ساخت آن به پایان نرسیده است.

این در حالی است که نینتندو کاربران را غافل‌گیر کرد و نسخه ریمستر شده بازی Metroid Prime را به‌نمایش گذاشت. نکته جالب‌تر این بود که اولین نسخه از سری متروید، دقیقا پس از اتمام رویداد در دسترس کاربران نینتندو سوییچ قرار گرفت. میانگین امتیازات بازی Metroid Prime Remastered خبر از یک ریمستر فوق‌العاده از یکی از بهترین بازی‌های منتشر شده توسط نینتندو را می‌دهد. در ادامه می‌توانید نظرات بعضی از منتقدان متروید پرایم ریمسترد را در زومجی مطالعه کرده و نظرات خود را هم با ما در میان بگذارید.

به علت عرضه ناگهانی Metroid Prime Remastered و زمان‌بر بودن انتشار بررسی‌ها، منتظر بودیم تا تعداد قابل توجهی بررسی جمع شده و سپس میانگین امتیازها را منتشر کنیم

Metroid Prime Remastered

  • سازنده: رترو استودیوز
  • ناشر: نینتندو
  • سبک: اکشن ماجراجویی
  • پلتفرم: نینتندو سوییچ
  • تاریخ عرضه: ۱۹ بهمن ماه

والپیپیری از سه‌گانه Metroid Prime

گاد ایز گیک: ۱۰۰ از ۱۰۰

Metroid Prime Remastered با اختلاف بهترین ریمستری است که تابه‌امروز روی نینتندو سوییچ عرضه شده است. موردی که تجربه آن پس از تمام این سال‌ها حیاتی است.

اسکرین رنت: ۱۰۰ از ۱۰۰

گشت‌وگذار فقط به‌خاطر دوال استیک‌های کنترلر نینتندو سوییچ بهبود یافته که باعث می‌شود مسیریابی قسمت پلتفرمینگ متروید پرایم ریمستر بیشتر از قبل قابل درک باشد. تنها شاهد ارتقاهای مستقیم روی گیم‌پلی و گرافیک نیستیم، بلکه تنوع در طراحی کنترلر و همه‌کاره بودن نینتندو سوییچ سبب شده تا شاهد یک ریمستر شگفت‌انگیز باشیم.

هابی کنسولز: ۹۵ از ۱۰۰

یکی از بهترین بازی‌های گیم کیوب، ۲۰ سال بعد به یکی از بهترین بازی‌های نینتندو سوییچ تبدیل شده است. به‌واسطه ریمستر درخشان بخش بصری و ترکیبی عالی از اکشن، ماجراجویی و گشت‌وگذار، متروید پرایم همچنان یک شاهکار است.

گیمزرادار: ۹۰ از ۱۰۰

درحالی که بعضی از طراحی‌های بازی قدیمی شده، تغییرات خیره‌کننده اعمال شده در طراحی بصری متروید پرایم، عملکرد و سیستم هدایتی بازی، به‌تنهایی کافی است تا جانی تازه به یکی از بهترین بازی‌های تمام دوران بخشیده شود. مهم نیست که این اولین ماجراجویی شما در Talon IV است یا مجددا از آن بازدید می‌کنید، Metroid Prime Remastered به‌خوبی ارزش توجه و زمان شما را دارد.

گیمینگ بولت: ۹۰ از ۱۰۰

به معنای واقعی کلمه در هر زمینه‌ای، این بهترین، جامع‌ترین و قاطع‌ترین نسخه‌ای است که از بازی Metroid Prime عرضه شده است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده