نویسنده: حسن اکرامی
// سه شنبه, ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۲۳

یکی از سازندگان متروید پرایم: حذف نام سازندگان نسخه اصلی از ریمستر شرم‌آور است

برخی از سازندگان نسخه‌ی اورجینال Metroid Prime به حذف نام‌شان از تیتراژ نسخه‌ی ریمستر این بازی، اعتراض کرده‌اند.

به‌تازگی یکی از توسعه‌دهندگان نسخه‌ی اصلی Metroid Prime در سال ۲۰۰۲، به‌دلیل حذف نام سازندگان اصلی از تیتراژ نسخه‌ی ریمستر آن انتقاد کرده است. به گزارش Axios اخیرا Zoid Kirsch، مهندس ارشد بازی اورجینال Metroid Prime در حساب توییتر خود از اهمیت ندادن به کارکنان سابق استودیو Retro که سال‌ها روی توسعه‌ی سری Metroid کار کرده‌اند، شکایت کرد.

کرش در این‌باره گفت: «وقتی پسرم برای اولین‌بار ریمستر Metroid Prime را روی نینتندو سوئیچ بازی کند، این واقعیت که او نام من و همکارانم را به‌عنوان سازندگان اصلی در تیتراژ نمی‌بیند، ضربه‌ای احساسی به من می‌زند». در ادامه جک متیوز، یکی دیگر از سازندگان ارشد نسخه‌ی اورجینال Metroid Prime، در پاسخ به توییت کرش اعلام کرد که حذف نام سازندگان اصلی از تیتراژ نسخه‌ی ریمستر، یک اقدام اشتباه و شرم‌آور است.

متیوز در توییتر افزود: «این یک حماقت است. نه فقط به خاطر حذف نام من (حتی با وجود اینکه بسیاری از کدنویسی‌های من جایگزین شده‌اند) بلکه برای افرادی مانند مارک اچ اچ، استیو مک‌کری یا تمام سازندگانی که در بخش‌های هنری، مفاهیم و طراحی تلاش کرده‌اند. این شرم‌آور است». ریمستر بازی Metroid Prime هفته گذشته روی نینتندو سوییچ عرضه شد.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی جدیدترین اخبار دنیای بازی را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده