نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۳۱

نمایش ساکنان میناتو در تریلر داستانی بازی WILD HEARTS

دهکده میناتو، مرکز اصلی فعالیت‌های بازی WILD HEARTS مملو از داستان‌ها و کاراکترهای جالبی است که بازیکن‌ها را در کشتن کیمونوها یاری می‌کنند.

بازی WILD HEARTS استودیو امگا فورس اواخر هفته جاری در دسترس بازیکن‌ها قرار می‌گیرد. کاربرهای EA Play Pro و Game Pass Ultimate از امروز می‌توانند به‌سراغ تجربه نسخه آزمایشی ۱۰ ساعته آن بروند. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که تریلر داستانی جدیدی از بازی وایلد هارتس پخش شده است. این تریلر به نمایش کاراکترهای غیرقابل کنترل دهکده میناتو می‌پردازد که به گیمرها در نابودی کیمونوها یاری می‌رسانند.

تماشای تریلر داستانی WILD HEARTS در کانال یوتیوب بازی

یکی از این کاراکترها آهنگری با نام ناتسومه است که در زمینه‌ی ارتقا سلاح‌ها و ساختن تجهیزات به بازیکن‌ها کمک می‌کند. از دیگر کاراکترهای غیرقابل کنترل می‌توان به سوزوران، دانشمند ساکن در روستای میناتو اشاره کرد که راه‌های جدیدی برای استفاده از کاراکوری را پیش پای گیمرها قرار می‌دهد. کاراکترهای دیگری نیز در بازی وجود دارند که در طول مسیر درگیر داستان‌های آن‌ها خواهید شد. زیرا همه برای مبارزه با کیمونوها با یکدیگر متحد می‌شوند.

این تریلر بخش‌های زیادی از گیم‌پلی بازی WILD HEARTS را به نمایش در می‌آورد که در آن بازیکن برای برقراری توازن کیمونوها را شکست می‌دهد و Celestial Thread جمع‌آوری می‌کند. این بازی برای انتشار در تاریخ ۲۸ بهمن (۱۷ فوریه) روی پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر برنامه‌ریزی شده است. با اینکه داستان اصلی بازی حدود ۳۰ ساعت خواهد بود، اما محتویات بیشتری برای تجربه وجود دارد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده