// دوشنبه, ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۵۹

عبور فروش مجموعه Professor Layton از مرز ۱۸ میلیون نسخه

به‌تازگی آخرین آمار فروش مجموعه محبوب Professor Layton منتشر شده است که توانسته رقمی خیره‌کننده ثبت کند.

دربین بسیاری از غافلگیری‌های حاضر در مراسم نینتندو دایرکت اخیر، یکی از این موارد بازگشت مجموعه Professor Layton ساخته استودیو Level-5 بود. جدیدترین نسخه این مجموعه Professor Layton and The New World of Steam نام دارد و در آن این پروفسور مشهور و لوک، دستیار مشتاق او با پازل‌های جدیدی در محیطی تازه رو‌به‌رو می‌شوند.

بااینکه جزئیات این بازی جز عرضه آن برای کنسول نینتندو سوییچ مشخص نیست، اما یک آمار جالب از مجموعه در فروشگاه ای‌شاپ نینتندو منتشر شده است. طبق این آمار، مجموعه پروفسور لیتون از زمان عرضه در سال ۲۰۰۷ توانسته بیش‌از ۱۸ میلیون نسخه فروش داشته باشد. نمی‌توان این عدد را خیلی تعجب‌آور دانست زیرا این سری همواره با استقبال منتقدین و بازیکنان رو‌به‌رو شده است.

باید در ماه‌های پیش‌رو منتظر اطلاعات تکمیلی از بازی Professor Layton and The New World of Steam بمانیم. گفتنی است استودیو لول-۵ درحال کار روی بازی Decapolis هم است که یک بازی نقش‌آفرینی جهان‌باز برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و نینتندو سوییچ است. در این بازی یک کارآگاه تازه‌کار درحال بررسی پرونده‌های دنیای واقعی و مجازی با روشی عجیب‌وغریب است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده