// دوشنبه, ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۴۰

جدول فروش هفتگی انگلستان: صدر نشینی Hogwarts Legacy در هفته اول انتشار

در جریان هفته منتهی به ۲۲ بهمن ماه، بازی Hogwarts Legacy توانست صدر جدول فروش هفتگی انگلستان را با عملکردی بسیار خوب از آن خود کند.

در هفته منتهی به ۲۲ بهمن ماه و هفته اول عرضه بازی Hogwarts Legacy، شاهد عملکرد فوق‌العاده‌ای از جدیدترین ساخته استودیو اولانچ سافتور هستیم. Hogwarts Legacy توانست رکورد بهترین عرضه در میان سایر بازی‌های جهان هری پاتر را از آن خود کند. درگذشته این عنوان دراختیار Harry Potter and the Philosopher’s Stone بود که در سال ۲۰۰۱ عرضه شد. نکته جالب این است که بهترین عرضه Harry Potter and the Philosopher’s Stone در هفته اول انتشار نبود، بلکه به‌خاطر هایپ ایجاد شده برای فیلم، در هفته دوم شاهد بهترین عملکرد این بازی بودیم.

این درحالی است که Hogwarts Legacy دو درصد عملکرد بهتری را نسبت به هفته دوم Harry Potter and the Philosopher’s Stone از خود نشان داده است. عملکرد هاگوارتز لگسی از این نظر عالی است که موارد ذکر شده، تنها با لحاظ فروش نسخه فیزیکی بازی است و فروش نسخه دیجیتالی لحاظ نشده است. همچنین مشخص شده که ۸۲ درصد فروش کلی Hogwarts Legacy، مربوط‌به نسخه پلی استیشن ۵ و ۱۸ درصد مربوط‌به نسخه ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس بوده است.

در ادامه جدول فروش هفتگی انگلستان، بازی God of War Ragnarok رتبه دوم را از آن خود کرده و بازی FIFA 23 هم سوم شده است. این در حالی است که Mario Kart 8: Deluxe و Animal Crossing: New Horizons به‌ترتیب چهارم و پنجم شده‌اند.

در نیمه دوم، بازی Call of Duty: Modern Warfare II ششم شده و نسخه ریمیک Dead Space (هفته سوم عرضه) هم هفتم شده است. در انتها هم شاهد حضور بازی Nintendo Switch Sports در رتبه هشتم و نسخه نینتندو سوییچ Minecraft و New Super Mario Bros U Deluxe در رتبه‌های نهم و دهم هستیم.

در ادامه می‌توانید جدول فروش هفتگی انگلستان در هفته منتهی به ۲۲ بهمن ماه را در زومجی مشاهده کرده و نظرات خود را هم با ما در میان بگذارید.

جدول فروش بریتانیا

رتبه فعلی

رتبه قبلینام بازینکته قابل ذکر
۱-Hogwarts Legacyهفته اول انتشار
۲۲God of War Ragnarok-
۳۱FIFA 23-
۴۴Mario Kart 8 Deluxe-
۵۱۱Animal Crossing: New Horizonsبازگشت دوباره به جمع ۱۰ بازی پرفروش
۶۵Call of Duty: Modern Warfare II-
۷۳نسخه ریمیک Dead Space-
۸۶Nintendo Switch Sports-
۹۷نسخه نینتندو سوییچ Minecraft-
۱۰۱۸New Super Mario Bros U Deluxeبازگشت دوباره به جمع ۱۰ بازی پرفروش


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده