نویسنده: حسن اکرامی
// یکشنبه, ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۲۷

خروج کارگردان Assassin's Creed Origins از یوبیسافت

به‌تازگی جین گسدون، کارگردان بازی Assassin's Creed Origins خبر جدایی خود از شرکت یوبیسافت را اعلام کرد.

جین گسدون، یکی از اعضای باتجربه‌ی یوبیسافت به شمار می‌آید که پس از تقریبا دو دهه فعالیت در شعبه‌ی مونترآل، خروج خود از این شرکت فرانسوی را تایید کرد. گسدون تاکنون روی پروژه‌های مختلفی از سری Assassin's Creed به مانند Black Flag و Origins به‌عنوان کارگردان خلاق، فعالیت داشته است. شرکت یوبیسافت در چند سال گذشته با جدایی چند نفر از سازندگان باتجربه‌ی خود رو‌به‌رو شده است و گسدون جدیدترین آن‌ها به شمار می‌آید.

کارگردان خلاق Assassin's Creed Origins، تایید خبر خروج خود از یوبیسافت را در لینکدین اعلام کرد و در آن‌جا از یوبیسافت مونترآل برای دورانی که با اعضای آن سپری کرده بود، تشکر کرد. طبق اطلاعاتی که قبلا روی حساب کاربری لینکدین گسدون منتشر شده بود، او از زمان اتمام توسعه‌ی Assassin's Creed Origins مشغول کار روی یک پروژه‌ی معرفی‌نشده در یوبیسافت برای پی سی، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس بوده است. طبق گزارش کوتاکو، این پروژه یک بازی مشارکتی با شباهت‌هایی به Minecraft است و احتمالا اعضای دیگر یوبیسافت روی آن کار می‌کنند.

محیط‌های بی‌آب و علف بازی Assassin’s Creed Origins

طبق اخباری که تاکنون از یوبیسافت منتشر شده، این توسعه‌دهنده و ناشر فرانسوی سال ۲۰۲۳ را با دشواری شروع کرده است. چرا که این شرکت سه پروژه‌ی معرفی‌نشده‌ی خود را لغو کرد و برای چندمین بار تاریخ انتشار بازی Skull and Bones را به تعویق انداخت. در ادامه یوبیسافت در گزارش مالی خود اعلام کرد پروژه‌ی Q را که یک بازی مشارکتی و تیراندازی بود، کنار گذاشته است. همچنین در روزهای پایانی ماه ژانویه‌ی گذشته، حدود ۴۰ کارمند یوبیسافت دست به اعتصاب زدند و از مدیران این شرکت تقاضای بهبود شرایط کاری را داشتند.

نظر شما درباره‌ی جدیدترین اخبار شرکت یوبیسافت چیست؟ آن را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع Eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده