نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۵۹

احتمال انتشار نسخه‌ای تازه از بازی Sonic Origins با محتوای بیشتر

رده‌بندی سنی Sonic Origins Plus در کشور کره احتمالا نشان از انتشار نسخه‌ی گسترش‌یافته بازی Sonic Origins در آینده نزدیک دارد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که ظاهرا شرکت Sega (سگا) برای انتشار نسخه پلاس بازی Sonic Origins در آینده‌ی نه‌چندان دور برنامه دارد. کمیته مدیریت و رتبه‌بندی بازی‌های ویدیویی در کره جنوبی اخیرا بازی Sonic Origins Plus را رده‌بندی سنی کرده است. درحال‌حاضر مورد دیگری برای گزارش وجود ندارد، اما لازم به یادآوری است که نسخه Plus بازی Sonic Mania نیز یک سال پس از عرضه در دسترس بازیکن‌ها قرار گرفت که شامل محتوای بیشتر بود.

نظر به اینکه بازی Sonic Origins دارای محتواهای قابل خرید بحث‌برانگیزی بود، این احتمال وجود دارد که شرکت SEGA بخواهد بازی اصلی و تمام دی‌ال‌سی‌های آن را به‌صورت یک‌جا در قالب نسخه‌ی پلاس به‌فروش برساند. البته شرکت سگا تابه‌حال این مورد را تأیید نکرده است و باید زمان بیشتری را برای انتشار اطلاعات موثق منتظر بمانیم.

بازی Sonic Origins در ژوئن ۲۰۲۳ برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، کامپیوتر، نینتندو سوییچ، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس منتشر شد. این بازی شامل ریمستر بازی‌های Sonic the Hedgehog ،Sonic the Hedgehog 2 ،Sonic 3 and Knuckles و Sonic CD می‌شود. مجموعه‌ی سونیک اخیرا ۳۰ سالگی خود را جشن گرفت و بازی‌های Sonic Origins و Sonic Frontiers به همین مناسبت منتشر شدند.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده