// پنجشنبه, ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۵۲

اشاره به معرفی مرتبط با God of War Ragnarok در مسابقه سوپر بول امسال

قرار است هفته آینده مسابقه سوپر بول ۵۷ برگزار شود و حال به وجود معرفی مرتبط‌با بازی God of War Ragnarok در آن اشاره شده است.

ازآنجایی‌که شرکت سرگرمی تعاملی سونی به وجود یک معرفی در مراسم سوپر بول ۵۷ اشاره کرده، طرفداران امیدوار هستند بسته الحاقی بازی God of War Ragnarok یا تاریخ عرضه حالت نیو گیم‌پلاس آن اعلام شود. جهت اطلاع، قرار است مسابقه بین فیلادلفیا ایگلز و کانزاس سیتی چیفز در روز یکشنبه ۲۳ بهمن (۱۲ فوریه) برگزار شود که بخشی از یکی از پربیننده‌ترین رویدادهای سالانه ایالات متحده آمریکا است.

تیزر مرتبط‌با این معرفی در صفحات فیسبوک و اینستاگرام پلی استیشن کانادا منتشر شده و این اکانت با انتشار ویدئوی زیر نوشته است: «پیش‌بینی‌ها حاکی‌از وقوع یک کولاک در روز ۱۲ فوریه است.».

همچنین اعضای وبسایت MP1st هم پیام زیر را دریافت کرده‌اند: «پلی استیشن طرفداران را دعوت کرد تا برای سورپرایزها و جشن‌های بیشتر از آثار محبوب پلی استیشن 5 حواسشان به شبکه‌های اجتماعی باشد. امروز کلاغ‌های اودین یک تیزر جدید در اکانت اینستاگرام و فیسبوک پلی استیشن کانادا پیدا کردند که وقوع کولاک در میدگارد در یکشنبه را پیش‌بینی می‌کند. برای پیگیری این قضیه، حتما بازی آخر هفته میلادی را تماشا کنید».

لازم‌به‌ذکر است اریک ویلیامز، کارگردان بازی God of War Ragnarok عرضه دی‌ال‌سی برای آن را بعید خوانده بود؛ پس احتمالا در معرفی روز یکشنبه خبری از یک بسته الحاقی نخواهد بود. اما به‌طرفداران قول داده شده بود که در بهار ۲۰۲۳ حالت نیوگیم‌پلاس بازی God of War Ragnarok را دریافت کنند و باتوجه‌به نزدیک شدن به آن تاریخ، امکان دارد معرفی مذکور زمان عرضه این حالت باشد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده