نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۴۶

اعلام تاریخ انتشار بسته الحاقی Return to Castlevania بازی Dead Cells

استودیوهای موشن توئین و ایول امپایر با پخش یک تریلر گیم‌پلی از تاریخ انتشار بسته الحاقی Return to Castlevania بازی Dead Cells رونمایی کردند.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیوهای Motion Twin و Evil Empire تریلر گیم‌پلی جدیدی از بسته الحاقی Return to Castlevania بازی Dead Cells را در جریان رویداد نینتندو دایرکت اخیر پخش کردند. این DLC در تاریخ ۱۵ اسفند (۶ مارس) برای پلی استیشن 4، نینتندو سوییچ، ایکس باکس وان و کامپیوتر عرضه می‌شود.

در تریلر گیم‌پلی بسته الحاقی Return to Castlevania بازی Dead Cells کاراکتر Beheaded پس از ملاقات با Richter Belmont تقاضای کمک می‌کند و طولی نمی‌کشد که کاراکتر Alucard به آن‌ها می‌پیوندد. این بسته شامل دو زیست بوم تازه در قلعه دراکولا و ۱۴ سلاح از مجموعه بازی‌های Castlevania نظیر Vampire Killer و Throwing Axe است. مبارزه با باس‌های دراکولا و دث نیز به‌طور اجمالی در این تریلر گیم‌پلی به نمایش گذاشته می‌شود.

بسته الحاقی Return to Castlevania بازی Dead Cells شامل ۵۱ موسیقی از مجموعه بازی‌های کسلوانیا است که از میان آن‌ها ۱۲ موسیقی برای تطابق با سبک دد سلز تغییر یافته است. هنوز سخنی از قیمت این بسته الحاقی اعلام نشده است و طرفدارها باید منتظر انتشار اطلاعات بیشتری در این خصوص در هفته‌های آینده باشند.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده