نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۳۱

نمایش دشمنان و باس‌ها در تریلر بازی Wanted: Dead

تریلر تازه Wanted: Dead به نمایش دشمنان و باس‌های مختلفی می‌پردازد که در طول بازی می‌توان با آن‌ها مبارزه کرد.

استودیو Soleil و شرکت ۱۱۰ اینداستریز هر از چند گاهی تریلرهایی را برای تشریح بخش‌های مختلف بازی Wanted: Dead پخش می‌کنند. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که تریلر دیگری از این بازی اکشن به اشتراک گذاشته شده است تا جزئیات بیشتری از دشمنان و باس‌های متنوع آن را در اختیار طرفدارها قرار دهد.

تریلر تازه در طول تقریبا ۳ دقیقه به نمایش دشمنان گوناگون بازی Wanted: Dead می‌پردازد؛ از افراد عادی با تجهیزات ساخت‌وساز گرفته تا رؤسای خانواده‌های جنایتکار. بازیکن‌ها برای جان سالم به در بردن از مهلکه باید دائما در محیط جابه‌جا شوند و به‌منظور مقابله با انواع مختلف دشمنان روش مبارزه خود را پیوسته تغییر دهند.

بازی Wanted: Dead در زمینه‌ی تنوع باس‌ها نیز ظاهرا وضع خوبی دارد و از تانک‌های پیاده‌رو قدرتمند و یک تک‌تیراانداز مزدور دارای تجهیزات استتار گرفته تا یک جنگجوی شمشیرباز سریع با قابلیت بازیابی سلامتی را مقابل بازیکن‌ها قرار می‌دهد. در گذشته تریلرهای دیگری با تمرکز روی نمایش مبارزات و فینیشرهای بازی پخش شد.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Wanted: Dead در تاریخ ۱۴ فوریه (۲۵ بهمن) در دسترس کاربران پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس قرار خواهد گرفت.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده