نویسنده: حسن اکرامی
// چهار شنبه, ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۴۳

تجربه Redfall به صورت تک نفره نیاز به اتصال دائمی اینترنت دارد

با تایید شرکت بتسدا، بازیکنان برای تجربه‌ی بازی Redfall به‌صورت کوآپ یا تک نفره، نیاز به اتصال دائمی اینترنت خواهند داشت.

به‌تازگی شرکت بتسدا، ناشر بازی Redfall تأیید کرده است که این بازی به اتصال دائم اینترنت نیاز دارد و از این نظر تفاوتی در حالت تک نفره یا کوآپ وجود ندارد. بتسدا در بخش پرسش و پاسخ صفحه رسمی بازی Redfall در وب‌سایت خود اعلام کرد بازیکنان برای تجربه‌ی آن به‌صورت تک نفره یا کوآپ، به اتصال آنلاین دائم نیاز دارند و علاوه‌بر آن باید یک حساب Bethesda.net نیز داشته باشند.

این تصمیم استودیو آرکین چندان غیر معمول نیست؛ چرا که تاکنون بازی‌های مختلفی از اتصال دائم اینترنت برای کنترل آنلاین بازیکنان از نظر تقلب و هماهنگ‌سازی پیشرفت استفاده کرده‌اند. به‌طور خاص در مورد بازی Redfall به نظر می‌رسد که نیاز به اینترنت دائم به‌خاطر هماهنگ شدن سطح و میزان پیشرفت بازیکنان در بخش داستانی در هنگام ملحق شدن به دوستان خود برای تجربه‌ی کوآپ استفاده می‌شود.

بااین‌حال، نیاز به اتصال دائمی اینترنت در بازی‌هایی که می‌توان آن‌ها را به‌صورت تک نفره تجربه کرد، همواره انتقاداتی به‌همراه داشته است. در گذشته بازی Back 4 Blood در ابتدا نیاز به یک اتصال آنلاین مداوم داشت و اگر بازیکنان قصد داشتند بازی را با همراهی هوش مصنوعی و تک نفره بازی کنند، باز هم این اتصال آنلاین مورد نیاز بود. بااین‌حال سازندگان Back 4 Blood در به‌روزرسانی جدید بازی امکان تجربه‌ی آفلاین بخش داستانی را در دسترس بازیکنان قرار دادند.

تصویری از شخصیت بازی Redfall

از بازی‌های دیگری که نیاز به اتصال دائم را با به‌روزرسانی رفع کرده‌اند می‌توان به Marvel's Avengers و It Takes Two اشاره کرد که به ترتیب حالت‌های تک‌نفره آفلاین و Couch Co-op را در دسترس بازیکنان قرار دادند. بازی‌های گذشته‌ی آرکین به مانند سری Dishonored و Prey روی تجربه‌ی داستانی و تک‌نفره تمرکز داشتند و Deathloop، جدیدترین بازی این استودیو با اینکه دارای حالت آنلاین برای به‌دست گرفتن کنترل قاتل داستان و کشتن شخصیت اصلی بود اما بازیکنان می‌توانستند به‌صورت آفلاین آن را تجربه کنند.

بازی Redfall در تاریخ ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ (۲ می ۲۰۲۳) روی پلتفرم‌های پی سی، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه خواهد شد. این بازی در روز نخست انتشار در دسترس کاربران سرویس ایکس باکس گیم پس قرار خواهد گرفت. استودیو آرکین بازی ردفال را بزرگ‌ترین و جاه‌طلبانه‌ترین اثر خود تا به امروز می‌داند.

نظر شما درباره‌ی این خبر چیست؟ آن را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده