نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۳۱

رونمایی از بازی The Crew Motorfest برای پلی استیشن، ایکس باکس و کامپیوتر

بازی ریسینگ جهان-باز The Crew Motorfest در اوآهو واقع در مجمع‌الجزایر هاوایی جریان دارد و دارای ۱۰۰ها وسیله نقلیه است.

در میان جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت Ubisoft (یوبیسافت) و استودیو Ivory Tower طبق وعده‌ی قبلی از بازی The Crew Motorfest رونمایی کردند. این بازی ریسینگ جهان-باز در زمانی نامعلوم از سال ۲۰۲۳ میلادی در دسترس کاربرهای پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، آمازون لونا و کامپیوتر (در بستر فروشگاه یوبیسافت و اپیک گیمز استور) قرار خواهد گرفت.

ثبت نام برای برنامه اینسایدر (Insider Program) بازی The Crew Motorfest آغاز شده است که کارش را از امروز مورخ ۱ فوریه (۱۲ بهمن) آغاز خواهد کرد. دنباله بازی The Crew روی فستیوال Motorfest تمرکز دارد که یکی از جشنواره‌های منحصربه‌فرد اتومبیل‌ها به‌شمار می‌آید. این بازی جهان-باز در اوآهو واقع در مجمع‌الجزایر هاوایی جریان دارد و امکان رانندگی در میان آتشفشان‌ها، جنگل‌های بارانی و سواحل را برای بازیکن‌ها فراهم می‌کند.

در بازی The Crew Motorfest چندین رویداد، چالش و مسابقه سفارشی و ۱۰۰ها وسیله نقلیه خارق‌العاده برای رانندگی به‌شکل انفرادی یا با دوستان وجود دارد. برنامه اینسایدر امکان شرکت در تست‌های خصوصی را در چند مرحله برای گیمرها فراهم می‌آورد. در مرحله اول تنها ۲ هزار نفر از کاربران کامپیوتر قادر به تجربه‌ی بازی خواهند بود، اما در مرحله نهایی تعداد بیشتری از افراد ازجمله کاربران کنسول‌ها می‌توانند به نسخه آزمایشی دسترسی داشته باشند.

دانلود ویدیو از آپارات

دانلود ویدیو از آپارات


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده