نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۱۹

بازی Pinball FX میزی با طرح Brothers in Arms اضافه می‌کند

استودیو Zen با همکاری گیرباکس سافتور ۳ میز با طرح بازی‌های بوردرلندز، Brothers in Arms و Homeworld را در اختیار بازیکن‌های Pinball FX قرار می‌دهد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو Zen از همکاری با شرکت گیرباکس سافتور برای آوردن شماری از بازی‌های خاطره‌انگیز به دنیای پین‌بال خبر داده است. همان‌طور که این توسعه‌دهنده می‌گوید، بازیکن‌ها به‌زودی می‌توانند به‌سراغ ۳ میز با طرح بازی‌های Borderlands ،Brothers in Arms و Homeworld بروند.

میز Borderlands: Vault Hunters Pinball امکان جست‌وجوی جایزه بزرگ را فراهم می‌کند. گیمرها نه‌تنها باید به‌دنبال گنج بگردند، بلکه باید روان‌پریش‌ها، اسکیج‌ها و باس‌ها را شکست دهند. بازیکن‌ها در میز Brothers in Arms: Win the War باید شهرهایی در فرانسه و هلند را با گروهبان متیو بیکر و لشگر ۱۰۱ هوابرد آزاد کنند. در میز Homeworld: Journey to Hiigara Pinball نیز باید برای کسب بالاترین امتیاز در نبردهای فضایی شرکت کرد.

باندل Gearbox Pinball در قالب یک بسته محتوی ۳ میز با طرح بوردرلندز، Brothers in Arms و Homeworld با قیمت ۱۴.۹۹ دلار عرضه خواهد شد. طرفدارها با تهیه‌ی اشتراک ماهانه پین‌بال پس نیز می‌توانند به این میزها دسترسی داشته باشند. باندل گیرباکس پین‌بال در زمانی نامعلوم از ماه فوریه در دسترس کاربران پلتفرم‌های کامپیوتر، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 قرار می‌گیرد.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده