نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۸ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۰۱

رونمایی از پاداش‌های پیش خرید و نسخه Bite Back بازی Redfall

شرکت بتسدا از پاداش‌های پیش خرید و نسخه‌ی Bite Back بازی Redfall رونمایی به‌عمل آورد.

استودیو آرکین در جریان رویداد Xbox and Bethesda Developer_Direct تریلر گیم‌پلی طولانی بازی Redfall را به نمایش گذاشت و زمان انتشار این اثر اول-شخص شوتر کو-آپ جهان-باز را اعلام کرد. اکنون در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت بتسدا از نسخه دیجیتالی Bite Back و پاداش‌های پیش خرید بازی ردفال رونمایی کرده است.

نسخه‌ی Bite Back بازی Redfall که دارای برچسب قیمتی ۹۹.۹۹ دلار است، به‌همراه Hero Pass عرضه می‌شود که ۲ قهرمان قابل استفاده را پس از عرضه‌ی بازی در دسترس بازیکن‌ها قرار می‌دهد. نسخه‌ی بایت بک همچنین بسته‌ی Throwback Outfit Pack را دارد که شامل یک لباس و کوله پشتی منحصربه‌فرد برای هر یک از چهار قهرمان پایه، پوسته‌ی سلاح چندمنظوره Laser Beam و ضمیمه‌ی سلاح Tactical Knife Stake می‌شود.

کسانی که بازی Redfall را پیش خرید می‌کنند یا ازطریق گیم پس به تجربه آن می‌پردازند، بسته‌ی Vampire Hunter Pack را دریافت خواهند کرد که دارای تفنگ انحصاری Grim Tide Shotgun، پوسته سلاح چندمنظوره Polar Vortex و ضمیمه سلاح Blood Ravager Stake است. شرکت بتسدا تریلر جدیدی را برای نمایش پاداش‌های پیش خرید بازی ردفال پخش کرده است که شما می‌توانید آن را در ادامه مطلب مشاهده کنید.

نسخه Bite Back بازی ردفال

پاداش‌های پیش خرید بازی ردفال

دانلود ویدیو از آپارات

بازی ردفال در تاریخ ۲ می ۲۰۲۳ (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲) در دسترس کاربران پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر قرار خواهد گرفت.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده