نویسنده: حسن اکرامی
// جمعه, ۷ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۴۴

احتمال معرفی زودهنگام The Crew 3 با نام The Crew Motorfest

طبق گزارش‌ها، احتمالا به‌زودی شاهد معرفی نسخه‌ی جدید سری The Crew با نام رسمی The Crew Motorfest باشیم.

مدتی است که شایعات مربوط‌به نسخه‌ی جدید سری The Crew در حال منتشر شدن هستند و به نظر می‌رسد تا معرفی رسمی آن فاصله‌ی زیادی نداشته باشیم. همچنین به نظر می‌رسد نام رسمی بازی The Crew 3 فاش شده است. به گزارش یک دیتاماینر در توییتر، بازی بعدی سری The Crew با نام The Crew Motorfest شناخته خواهد شد و عبارت Motorfest و لوگوی آن در منوی بازی، بیلبوردها و پلاک‌ها دیده شده است.

افشاگران در گزارش‌های قبلی ادعا کردند که The Crew Motorfest که در طول توسعه با نام رمزی Project Orlando شناخته می‌شود و در ابتدا قرار بوده به‌عنوان یک بسته الحاقی برای بازی The Crew 2 عرضه شود و بعدها به‌عنوان یک پروژه‌ی کامل و مستقل توسعه یافته است. رسانه‌ی اینسایدر گیمینگ ادعا می‌کند این بازی در جزیره‌ی اوآهو در هاوایی جریان دارد و با استفاده از یک انجین جدید توسعه یافته است.

طبق جزئیات مربوط‌به کاوش داده‌ها، احتمال می‌رود این بازی در هفته‌ی آینده به‌صورت رسمی معرفی شود. یوبیسافت قبلا گفته بود که یک بازی معرفی‌نشده AAA در حال توسعه دارد که قرار است در سال مالی ۲۰۲۴ منتشر شود و حال به نظر می‌رسد این بازی همان The Crew Motorfest باشد.

نظر شما درباره‌ی این خبر چیست؟ آن را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده