// جمعه, ۷ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۲۱

تاریخ عرضه بازی The Pathless برای کنسول‌های ایکس باکس و نینتندو سوییچ مشخص شد

استودیو Giant Squad به‌صورت رسمی از تاریخ انتشار نسخه‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و نینتندو سوییچ بازی The Pathless رونمایی کرده است.

سال میلادی قبلی بود که نظام رده بندی سنی بازی‌های ویدئویی با نام اختصاصی ESRB، نسخه‌های متفاوتی از بازی The Pathless را فهرست کرده بود. حال مشخص شده این بازی برای نینتندو سوییچ، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس در روز ۱۳ بهمن (۲ فوریه) عرضه خواهد شد. این اتفاق در همکاری سازنده با اسکای‌باند گیمز و iam8bit رخ می‌دهد. در این بین یک نسخه فیزیکی برای کنسول سوییچ هم منتشر می‌شود.

در بازی The Pathless جهان غرق در تاریکی شده است و بازیکن در نقش شکارچی به یک جزیره مرموز سفر می‌کنند تا به این تاریکی خاتمه دهند. وقتی به آن‌جا برسید، یک عقاب همراه پیدا می‌کنید و برای پایان تاریکی باید موجودات نفرین‌شده را آزاد کنید. جست‌وجو در بازی آزاد است و علاوه‌بر دَش کردن در گوشه‌وکنار بازی، شکارچی می‌تواند شلیک کند تا سرعت خود را افزایش دهد. بازیکن به ترفندهای جالبی در بازی The Pathless دسترسی دارد.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی The Pathless هم‌اکنون دردسترس کاربران پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، اپل آرکید و رایانه‌های شخصی قرار دارد. هرچند نسخه PC بازی در زمان عرضه در انحصار فروشگاه اپیک بود، اما در نوامبر ۲۰۲۱ روی استیم هم عرضه شد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده