نویسنده: هومن فلاحی
// پنجشنبه, ۶ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۲۳

پیوستن کارگردان خلاق Star Wars: Battlefront 2 به یوبیسافت

یوبیسافت اعلام کرد برنارد دایمر، کارگردان بازی‌‌هایی مانند Star Wars: Battlefront 2 و Battlefield V در موقعیت مدیر ارشد تجربه‌های اجتماعی به این شرکت پیوسته است.

روز گذشته شرکت یوبیسافت به‌صورت رسمی اعلام کرد برنارد دایمر، بازی‌ساز باسابقه و شناخته‌ شده‌ی صنعت بازی که به‌عنوان کارگردان هنری و طراحی آثاری مانند کرایسیس 3، Battlefield V و Star Wars: Battlefront 2 شناخته می‌شود، از این پس به‌عنوان مدیر ارشد تجربه‌‌های اجتماعی بازی‌های آنلاین و لایوسرویس آینده‌ی این شرکت فعالیت می‌کند. طبق جزئیات منتشر شده، دایمر در موقعیت جدید خود با دیگر استودیوهای توسعه‌دهنده‌ی جهانی یوبیسافت برای ساخت و خلق فضاهایی مثبت‌تر، سالم‌تر و درگیرکننده‌تر در دنیای بازی‌های این شرکت همکاری خواهد کرد.

دایمر در این‌باره می‌گوید: «از پیوستن به یوبیسافت و همکاری بازی تیم‌های بااستعداد این مجموعه در سراسر جهان برای شکل دادن به آینده‌ی تجربه‌های اجتماعی در بازی‌های یوبیسافت بسیار مفتخرم. من برای همکاری با دیگر تیم های و گروه‌های بازی‌سازی یوبیسافت در نقاط دیگر دنیا برای بهبود و رساندن کیفیت تجربه‌های اجتماعی بازی‌هایمان به سطوح جدید بسیار هیجان‌زده هستم».

تهیه‌کنندگی سه بازی Ryse: Son of Rome ،Crysis: Warhead و نسخه اول Crysis در استودیوی کرایتک و حضور در تیم طراحی بازی Horizon: Zero Dawn استودیوی گوریلا گیمز از دیگر آثار کارنامه‌ی حرفه‌ای دایمر تاکنون هستند. هنوز مشخص نیست ابعاد تاثیرگذاری دایمر در بازی‌های آنلاین آینده یوبیسافت تا چه حد خواهد بود، اما باتوجه‌به تجربه‌ و سابقه‌ی او در کارگردانی بازی‌هایی از جهان Star Wars، احتمالا تیم سازنده‌ی بازی جنگ ستارگان از استودیوی Massive Entertainment از تجربه‌های او در این زمینه برای خلق یک بازی لایو سرویس قدرتمند و پرطرفدار استفاده خواهند کرد.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع 80LV
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده