نویسنده: حسن اکرامی
// پنجشنبه, ۶ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۴۱

اعلام تاریخ عرضه بازی Minecraft Legends در تریلری تازه

استودیو موجانگ با پخش یک تریلر جدید از بازی Minecraft Legends، تاریخ انتشار آن را اعلام کرد.

استودیوهای موجانگ و بلک‌برد اینتراکتیو در جریان شوکیس Developer_Direct ایکس باکس و بتسدا، اطلاعاتی از بازی Minecraft Legends را منتشر کردند. به‌گفته‌ی سازندگان، در این بازی علاوه‌بر کمپین داستانی می‌توانیم شاهد حالت PvP باشیم. همچنین سازندگان تایید کردند که بازی Minecraft Legends در تاریخ ۱۸ آوریل ۲۰۲۳ (۲۹ فروردین ۱۴۰۲) عرضه خواهد شد.

بخش PvP ماینکرافت لجندز یک حالت رقابتی مبتنی بر کار تیمی است. بازیکنان با یکدیگر منابع را به اشتراک می‌گذارند و می‌توانند نقش‌های منحصر‌به‌فرد به مانند جمع‌آوری منابع، ساخت‌و‌ساز و موارد دیگر را بر عهده بگیرند. برخی دیگر نیز می‌توانند برای پیدا کردن آیتم‌های ارزشمند در جهان بازی به کاوش بپردازند. دنیاهای بازی Minecraft Legends به‌صورت رویه‌ای تولید می‌شوند و هر بار تجربه متفاوتی را ارائه خواهند داد. علاوه‌بر این، شاهد حضور پیگلین‌ها هستیم که به تمام بازیکنان حمله خواهند کرد.

بازیکنان می‌توانند پس از جمع‌آوری مقدار کافی منابع و تجهیزات به پایگاه تیم دیگر حمله کنند. این پایگاه می‌تواند شامل دیوارها، دروازه و موارد دفاعی باشد. بازیکنان باید از پایگاه خود دربرابر حمله دشمنان و سایر بازیکنان دفاع کنند که برای این کار می‌توانند از انواع تله به مانند تله‌ی یخی بهره ببرند. بااین‌حال تیم مهاجم هم می‌تواند از تجهیزاتی به مانند Red Stone Launcher استفاده کنند. بخش PvP بازی از قابلیت کراس-پلتفرم و تیم‌سازی آنلاین پشتیبانی می‌کند.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Minecraft Legends قرار است در تاریخ اعلام شده روی پلتفرم‌های پی سی، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، نینتندو سوییچ، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه شود.

نظر شما درباره‌ی این اخبار چیست؟ آن را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده