// چهار شنبه, ۵ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۳۰

مشخص شدن تاریخ عرضه بازی GoldenEye 007 برای نینتندو سوییچ و ایکس باکس

تاریخ عرضه بازی نوستالژی GoldenEye 007 روی نینتندو سوییچ آنلاین و ایکس باکس گیم پس مشخص شده است.

بازی GoldenEye 007 قرار است به‌زودی و در روز ۷ بهمن (۲۷ ژانویه) روی نینتندو سوییچ آنلاین و ایکس باکس گیم پس منتشر شود. این بازی که پارسال از طریق یک نینتندو دایرکت معرفی شده بود، اثر نمادین مجموعه جیمز باند از استودیو Rare را با تمامی نوستالژی‌های آن و موارد دیگر برای پلتفرم‌های نسل جدید عرضه خواهد کرد.

نسخه سوییچ آنلاین بازی از بخش چندنفره آنلاین تا چهار نفر پشتیبانی خواهد کرد که اجازه می‌دهد افراد از سراسر جهان با یکدیگر به تجربه این بازی بپردازند. همچنین این نسخه تنها پورتی از بازی است که از این حالت پشتیبانی خواهد کرد. در حالت چندنفره تا چهار بازیکن می‌توانند در سناریوهای مختلف فیلم‌های باند مثل تنها دوبار زندگی خواهید کرد، The Living Daylights، مردی با اسلحه طلایی و مجوز کشتن رقابت کنند.

کاربران سرویس اشتراکی ایکس باکس گیم پس روی ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس هم می‌توانند مانند زمان‌های گذشته از طریق حالت اسپلیت‌-اسکرین محلی با سه نفر دیگر بازی کنند. این نسخه تا 4K Ultra HD پشتیبانی خواهد کرد، شامل ویژگی‌های کنترل جایگزین می‌شود، آچیومنت دارد و رزولوشن آن 16:9 نیتیو است.

اگر یک نسخه دیجیتال از بازی Rare Replay داشته باشید که شامل ۳۰ بازی کلاسیک می‌شود، بدون پرداخت هزینه می‌توانید این بازی را دانلود کنید. بازی GoldenEye 007 یک شوتر اول‌شخص است که در سال ۱۹۹۷ توسط استودیو ریر براساس فیلم گلدن آی که سال ۱۹۹۵ ساخته شده بود، توسعه یافت. این بازی یکی از آثار محبوب نینتندو ۶۴ بود و بیش از ۲۵۰ میلیون دلار در سراسر جهان درآمدزایی کرد.

شما در این بازی در نقش جیمز باند قرار می‌گیرید و در چند مرحله نباید بگذارید سندیکای جنایی ژنوس که توسط الک ترولین، افسر سابق ۰۰۶ و دوست جیمز باند رهبری می‌شود، از سلاح ماهواره‌ای برای ویرانی لندن و احتمالا جهان استفاده کنند. در این بازی شاهد حضور برخی بازیگران فیلم مثل پیرس برازنان در نقش ۰۰۷، شان بین در نقش ۰۰۶، الن کامینگ در نقش بوریس گریشنکو، فمکه یانسن در نقش زنیا اوناتاپ و ایزابلا اسکاراپکو در نقش ناتالیا سیمونوا هستیم.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده