// چهار شنبه, ۵ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۵۵

تریلر زمان عرضه نسخه ایکس باکس بازی Age of Empires 2: Definitive Edition

کمتر از یک هفته مانده به انتشار بازی Age of Empires 2: Definitive Edition روی کنسول‌های ایکس باکس، تریلر زمان عرضه این بازی منتشر شده است.

بالاخره زمانش فرارسیده است و بازی Age of Empires 2: Definitive Edition به‌زودی به‌عنوان یکی از آثار سرویس ایکس باکس گیم پس در ماه ژانویه ۲۰۲۳ در روز ۱۱ بهمن (۳۱ ژانویه) برای ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه خواهد شد.

به‌همین مناسبت تریلر زمان عرضه نسخه ایکس باکس بازی Age of Empires 2: Definitive Edition منتشر شده است که بخش‌هایی از بازی روی کنسول ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس را نمایش می‌دهد. به‌نظر کنترل‌ها و رابط‌کاربری بازی بسیار پویا و ادراکی هستند و می‌توان انتظار اثری جذاب را داشت.

دانلود از آپارات

بازی Age of Empires 2: Definitive Edition پیش از این در سال ۲۰۱۹ برای پی سی عرضه شده بود. همچنین در طول سال ۲۰۲۳ بازی Age of Empires 4 هم قرار است برای کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس منتشر شود؛ هرچند تاریخ عرضه دقیق آن هنوز مشخص نشده است. به‌علاوه بسیاری از آثار مجموعه Age of Empires نیز هم‌اکنون ازطریق سرویس پی‌ سی گیم پس قابل تجربه است و علاقه‌مندان به ژانر استراتژی می‌توانند از آن لذت ببرند.

نظر شما درباره Age of Empires 2: Definitive Edition چیست؟ آیا هنگام عرضه بازی، آن را تجربه خواهید کرد؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها به‌اشتراک بگذارید.


منبع PureXbox
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده