نویسنده: فراز پاشایی
// سه شنبه, ۴ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۴۵

احتمال معرفی بازی جدید استودیو تانگو در رویداد فردا ایکس باکس و بتسدا

براساس شایعات جدید منتشر‌شده، به نظر می‌رسد استودیو Tango Gameworks در جریان رویداد ایکس باکس و بتسدا قصد رونمایی از بازی جدید خود را دارد.

فاصله کوتاهی تا زمان برگزاری رویداد Developer_Direct ایکس باکس و بتسدا باقی مانده است. این رویداد فردا در ساعت ۲۳:۳۰ برگزار خواهد شد. این رویداد بیش از ۴۰ دقیقه زمان خواهد داشت. درکنار ارائه اطلاعات جدید از آثار موردانتظاری مثل Redfall ،Forza Motorsport و Minecraft Legends و اعلام تاریخ عرضه آن‌ها، به‌نظر می‌رسد ساخته فرست پارتی جدید مایکروسافت نیز در این جریان این رویداد معرفی خواهد شد. براساس جدیدترین اخبار دنیای بازی، شایعات زیادی مبنی بر معرفی ساخته جدید استودیو Tango Gameworks سازنده سری بازی‌های The Evil Within وجود دارد.

یکی از شخصیت‌های بازی GhostWire: Tokyo

این ادعا براساس صحبت‌های یک افشاگر معروف با نام BillbilKun در توییتر مطرح شده است. به‌نظر می‌رسد ساخته بعدی توسعه‌دهندگان آثاری مثل Ghostwire: Tokyo در رویداد فردا به نمایش درآمده و به‌طور رسمی معرفی خواهد شد. طبق این اطلاعات، ساخته جدید استودیو تانگو قرار است Hi-Fi Rush نام داشته باشد. ظاهرا بازی بعدی استودیو Tango Gameworks از جانب ESRB و PEGI رتبه‌بندی T و رده سنی ۱۲ سال را دریافت کرده و در دو نسخه استاندارد و دیلاکس در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

وقوع این امر می‌تواند نشان‌دهنده فاصله کوتاه میان معرفی و عرضه رسمی این اثر باشد. در حال حاضر تمام موراد گفته‌شده در حد شایعه بوده و بهتر است تا زمان برگزاری رویداد Developer_Direct ایکس باکس و بتسدا منتظر بمانیم، اما پیش از این نام تجاری بازی Hi-Fi Rush توسط بتسدا ثبت شده بود.

سال گذشته میلادی شینجی میکامی، خالق سری بازی‌های Resident Evil و رئیس استودیو بازی‌سازی Tango Gameworks تایید کرد که این استودیو پروژه جدیدی را تحت رهبری جان یوهاناس، کارگردان The Evil Within 2 در دست ساخت داشته و آن را اثری کاملا جدید معرفی کرد.

نظر شما عزیزان چیست؟ آیا آثار قبلی این استودیو را تجربه کرده‌اید؟ دیدگاه‌های خود را با در مورد آخرین اخبار بازی با زومجی و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده