// یکشنبه, ۲ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۲۸

احتمال وجود بخش چندنفره در بازی جنگ ستارگان جدید استودیو ریسپاون

براساس آگهی شغلی منتشرشده توسط استودیو ریسپاون، این احتمال وجود دارد بازی جنگ ستارگان جدید این استودیو دارای بخش مولتی‌پلیر باشد.

استودیو ریسپاون آگهی شغلی جدیدی منتشر کرده است که برمبنای آن انتظار می‌رود بازی Star Wars جدید این استودیو دارای بخش چندنفره باشد. این استودیو که سابقه ساخت آثاری نظیر Star Wars Jedi: Fallen Order، تایتان‌فال و Apex Legends را دارد درحال کار روی بازی جدیدی از مجموعه جنگ ستارگان در سبک شوتر اول‌ شخص است.

باتوجه‌به پیشروی روند توسعه بازی، انتشار آگهی شغلی برای این اثر دور از انتظار نیست. در این آگهی که برای استخدام مهندس ارشد نرم‌افزار گیم‌پلی است، گفته شده این جایگاه شغلی برای تیم استار وارز FPS است. تااینجای قضیه امری عجیب رخ نداده؛ اما در بخش صلاحیت‌های موردنظر به‌طور واضح اشاره شده که کارمند جدید باید تجربه کار روی یک بازی چندنفره را داشته باشد.

بااینکه این آگهی به‌تنهایی وجود بخش مولتی‌پلیر را تایید نمی‌کند، اما حداقل نشانه‌ای بر آن است. بازی جنگ ستارگان شوتر اول‌شخص ریسپاون در سال ۲۰۲۲ معرفی شده بود و گفته می‌شد اثری با محوریت تک‌نفره است. اما امکان دارد بخش چندنفره چه در زمان عرضه و چه پس از انتشار درحالت بازیکن در برابر بازیکن یا بازیکن دربرابر هوش‌مصنوعی در آن گنجانده شود.

موتور ساخت بازی جنگ ستارگان ریسپاون قرار است آنریل انجین ۵ باشد. پیتر هرشمن، کارگردان بازی در زمان انتشار آن گفته بود: «همکاری با لوکاس‌فیلم گیمز برای یک ساخت یک بازی شوتر اول شخص جدید در دنیای جنگ ستارگان یک رویا است که برای من تعبیر شد؛ چون این داستانی است که همیشه می‌خواستم آن را نقل کنم».

ازآنجایی‌که بازی Star Wars Jedi: Survivor جدیدترین اثر ریسپاون است که به‌زودی عرضه خواهد شد، بعید است تا مدتی درباره این شوتر اول‌شخص چیزی بشنویم. اما به‌هرشکل پیش‌روی مجموعه جنگ ستارگان در صنعت گیمینگ اتفاقی جذاب است.


منبع Insider-Gaming
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده