نویسنده: حسن اکرامی
// شنبه, ۱ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۳۲

توقف پیش فروش بازی Skull and Bones توسط یوبیسافت

شرکت یوبیسافت پیش‌فروش بازی Skull & Bones را متوقف و هزینه بازیکنانی که آن را قبلا پیش خرید کرده‌اند را بازپرداخت کرد.

باتوجه‌به اینکه تاریخ عرضه بازی Skull & Bones با اعلام رسمی یوبیسافت برای چندمین بار به تأخیر افتاده است و احتمال دارد این بازی تا اوایل سال ۲۰۲۴ عرضه نشود؛ از همین رو یوبیسافت پیش‌فروش این بازی را روی فروشگاه پلی استیشن متوقف کرده است. البته یوبیسافت هنوز امکان پیش خرید این بازی روی تمام پلتفرم‌ها را متوقف نکرده و بازیکنان کامپیوتر می‌توانند آن را پیش خرید کنند.

بااین‌حال کاربران فروشگاه پلی استیشن در حال حاضر فقط می‌توانند بازی Skull & Bones را به فهرست دلخواه‌ی خود اضافه کنند. علاوه‌بر این، کاربران در ردیت و توییتر اعلام کرده‌اند که یوبیسافت بدون هیچ اطلاعیه قبلی پیش‌خرید بازی Skull & Bones را لغو کرده و هزینه‌ی بازیکنانی را که تاکنون آن را پیش‌خرید کرده‌اند بازگردانده است. به عقیده‌ی بازیکنان توقف پیش‌فروش این بازی زیاد عجیب نیست اما اقدام یوبیسافت در بازگشت دادن هزینه پیش‌خرید بازی بدون هیچ اطلاعیه قبلی جای تعجب دارد.

دزدهای دریایی در مقابل طلوع آفتاب در بازی Skull and Bones

با وجود این مشکلات به نظر می‌رسد تیم توسعه‌دهندگان یوبیسافت تلاش می‌کند تا از عرضه بازی Skull & Bones مطمئن شود؛ حتی اگر خیلی دیرتر از آن چیزی باشد که بسیاری از طرفداران پس از معرفی این بازی در سال ۲۰۱۷ حدس می‌زدند. به نظر می‌رسد یوبیسافت هم‌اکنون در موقعیتی پرتنش قرار دارد؛ چرا که بسیاری از پروژه‌های این شرکت با تأخیر مواجه شده و بسیاری از کارکنان تلاش می‌کنند مخالفت خود را با مدیریتی که در سال‌های گذشته به‌خاطر شکست‌هایش بارها مورد انتقاد قرار گرفته‌اند اعلام کنند.

نظر شما درباره‌ی این خبر چیست؟ آن را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده