نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۱ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۲۲

معرفی اوچت شکارچی و کستی داروساز در تریلر بازی Octopath Traveler 2

شرکت اسکوئر انیکس تریلر جدیدی از بازی Octopath Traveler 2 را برای معرفی کاراکترهای اوچت شکارچی و کستی داروساز پخش کرد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت اسکوئر انیکس و شرکت اکوایر تریلر جدیدی از بازی Octopath Traveler 2 را با طرفدارها به اشتراک گذاشتند. این تریلر کاراکترهای اوچت شکارچی و کستی داروساز، دو قهرمان نهایی بازی را نشان می‌دهد و نگاهی اجمالی به استعدادهای گوناگون و خصوصیات اخلاقی آن‌ها دارد.

اوچت برعکس کاراکتر H’aanit از نسخه‌ی اول بازی Octopath Traveler دختری قدرتمند و عصبانی است. با اینکه این کاراکتر گاهی با انسان‌ها درگیر می‌شود، اما پیش از اطلاع از فاجعه Night of the Scarlet Moon زندگی بی‌دغدغه‌ای داشت. اوچت تصمیم به بازگرداندن ۳ موجود افسانه‌ای برای جلوگیری از این فاجعه می‌گیرد.

اوچت شکارچی می‌تواند اهالی شهر را تحریک کند تا با هیولاها به مبارزه بپردازند. البته این کاراکتر می‌تواند از غذا برای برقراری دوستی با شهرنشین‌ها و تبدیل آن‌ها به همراه استفاده کند. اوچت هیولاها را اسیر و برای مبارزه احضار می‌کند، ولی امکان تبدیل آن‌ها به آیتم‌ها را نیز دارد. قدرت نهفته این کاراکتر تحت عنوان Animal Instincts (غرایز حیوانی) امکان آزادسازی نیرویی درونی را فراهم می‌کند که مهارت‌های منحصربه‌فردی را به ارمغان می‌آورد.

کستی یک داروساز است که غوطه‌ور در دریا پیدا شد. این کاراکتر که دچار عارضه فراموشی شده است، از مهارت‌های خود برای درمان افراد استفاده می‌کند؛ اگرچه به‌وضوح ماجراهای زیادی را پشت سر گذاشته است. کستی قادر به جمع‌آوری اطلاعات از اهالی شهر است و می‌تواند از دارو برای به خواب فرو بردن آن‌ها استفاده کند.

کستی داروساز درکنار اقلام شفابخش می‌تواند از مواد پرخطر در نبردها استفاده کند. قدرت نهفته این کاراکتر تحت عنوان Every Drop Counts (هر قطره ارزشمند است) به بازیکن اجازه ساختن اقلام بدون نیاز به مواد اولیه را می‌دهد.

بازی Octopath Traveler 2 در تاریخ ۲۴ فوریه (۵ اسفند) در دسترس کاربران پلتفرم‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، نینتندو سوییچ و کامپیوتر قرار می‌گیرد. شما می‌توانید تریلر تازه بازی را در ادامه مطلب تماشا کنید.

دانلود از آپارات


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده