نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۲۸ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۱۹

اعلام تاریخ انتشار بازی Anno 1800 Console Edition

شرکت یوبیسافت اعلام کرد که بازیکن‌ها چه زمانی می‌توانند به تجربه بازی Anno 1800 Console Edition در پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس/اس بپردازند.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت یوبیسافت از انتشار بازی شهرسازی مبتنی‌بر تاریخ Anno 1800 در تاریخ ۱۶ مارس (۲۵ اسفند) برای PS5 و Xbox Series X|S خبر داده است. نسخه‌های کنسولی تحت عنوان Anno 1800 Console Edition روانه بازار می‌شوند و یک تجربه کامل از بازی را با رابط و کنترل‌های کاملا بازطراحی‌شده برای کنسول‌ها در اختیار بازیکن‌ها قرار خواهند داد.

بازی Anno 1800 Console Edition در دو نسخه‌ی متفاوت در دسترس بازیکن‌ها قرار می‌گیرد: نسخه‌ی استاندارد و نسخه‌ی دیلاکس. نسخه‌ی Standard شامل بازی پایه و تمام به‌روزرسانی‌هایی است که از زمان انتشار نسخه‌ی کامپیوتر منتشر شد. نسخه‌ی Deluxe بازی Anno 1800 درکنار محتویات نسخه‌ی استاندارد شامل سه بسته‌‌ی محتوی لوازم تزئینی با نام‌های Pedestrian Zone ،Amusements Pack و Vibrant Cities می‌شود.

طرفدارها می‌توانند با پیش خرید Anno 1800 Console Edition برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس صاحب بسته‌های محتوی لوازم تزئینی و نسخه‌ی دیجیتالی آرت بوک و موسیقی متن بازی شوند. این بازی مسئولیت اداره یک جزیره‌ در دهه‌ی ۱۸۰۰ میلادی را به بازیکن‌ها محول می‌کند. بازی Anno 1800 در سال ۲۰۱۹ برای کامپیوتر منتشر شد و از آن زمان میزبان به‌روزرسانی‌ها و بسته‌های الحاقی زیادی بود که گسترش هرچه بیشتر گیم‌پلی اصلی آن را به‌دنبال داشته است.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده