نویسنده: حسن اکرامی
// سه شنبه, ۲۷ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۲۹

فاش شدن جزئیاتی از بتل پس و رابط کاربری Suicide Squad: Kill the Justice League

تصویر لوفته از نسخه آلفای بازی Suicide Squad: Kill the Justice League جزئیاتی از رابط کاربری و بتل پس آن را نشان می‌دهد.

به‌تازگی تصویری در فضای مجازی منتشر شد که ظاهرا مربوط‌به نسخه‌ی آلفای خصوصی بازی Suicide Squad: Kill the Justice League است. در این اسکرین‌شات، چهار نفر از اعضای جوخه انتحار در یک پس‌زمینه تاریک ژست گرفته‌اند و رابط کاربری بازی شبیه به بازی کالاف دیوتی وارزون به نظر می‌رسد.

احتمالا سازندگان این بازی برای طراحی آن از نحوه ایستادن قهرمانان تا صفحه‌های انتخاب حالت گیم‌پلی را از بازی وارزون الهام گرفته‌اند. بااین‌حال، جزئیات دیگری برای استخراج از این تصویر وجود دارد که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به بتل پس احتمالی، چند ارز مختلف درون بازی و گزینه‌هایی برای خرید آیتم‌های تزئینی اشاره کرد. به‌گفته‌ی یکی از منابع VGC که اعتبار تصویر را تایید می‌کند، بتل پس بازی تنها برای ارائه‌ی آیتم‌های تزئینی به مانند اسکین‌ها توسعه یافته است.

بازی Suicide Squad: Kill the Justice League اخیرا یک تریلر جدید در مراسم The Game Awards دریافت کرد که در آن شاهد آخرین نقش‌آفرینی کوین کانری افسانه‌ای در نقش بتمن هستیم. بااین‌حال برخلاف سری Batman: Arkham، بتمن در این بازی نقش یک قهرمان را بر عهده ندارد. او به‌صورت یک آنتاگونیست تسخیرشده در مقابل بازیکنان قرار خواهد گرفت. در حال حاضر انتظار می‌رود بازی Suicide Squad در ماه می ۲۰۲۳ عرضه شود، اما برخی از طرفداران پس از فاش شدن این تصویر از نسخه آلفای بازی شروع به گمانه‌زنی پیرامون تأخیر در تاریخ نهایی عرضه آن کرده‌اند.

تصویر لو رفته از بازی Suicide Squad

باتوجه‌به تصویر فاش‌شده، بازی Suicide Squad را می‌توان اثری ترکیبی و دارای اِلِمان‌های لایو سرویس به شمار آورد که دارای گیم‌پلی تک نفره و چندنفره با امکان ارتقای اختیاری بتل پس خواهد بود. به نظر می‌رسد حداقل ۶ ارز مختلف درون بازی وجود دارد که ماهیت آن‌ها هنوز فاش نشده است، اما می‌تواند به احتمال تلاش بسیار زیاد بازیکنان (گرایند) برای به‌دست آوردن آن‌ها مرتبط باشد.

به‌گفته‌ی VGC، یکی از منابع داخلی تایید کرده است برخی از این ارزها درواقع XP مورد نیاز برای ارتقای مهارت‌های هر شخصیت و سفارشی‌سازی درخت مهارت آن است تا درنهایت شاهد قدرت‌های منحصربه‌فردی برای هر قهرمان باشیم. VGC در این‌باره گفت که بازیکنان بازی را با کنترل قهرمانانی ضعیف شروع نمی‌کنند و به مانند بازی بتمن آرکام نایت، هیروها قدرتمند هستند و به مرور توانایی‌های بیشتری کسب خواهند کرد.

بخش‌های نسبتا عمومی حالت کوآپ این بازی احتمالا توسعه یافته‌اند و رابط کاربری و گزینه‌هایی مشابه با دو بازی وارزون و Back 4 Blood را در بر دارند. یکی از گزینه‌های فروشگاه درون بازی نشان می‌دهد که انواع اسکین و آیتم تزئینی برای خرید در دسترس بازیکنان خواهد بود که جای تعجب زیادی ندارد. گزینه‌های مچ‌میکینگ را می‌توان مشاهده کرد که به بخش چند نفره بازی اشاره دارند. بااین‌حال یک گزینه مستقیم وجود دارد که نشان می‌دهد می‌توان به‌جای بازیکنان واقعی، کنترل اعضای تیم را به ربات‌های هوش مصنوعی سپرد که درواقع به امکان تجربه‌ی بازی به‌صورت تک نفره و همراهی ربات‌ها اشاره می‌کند.

علاوه‌بر این یک منوی بارگذاری وجود دارد که نشان می‌دهد می‌توان ظاهر اعضای Suicide Squad را قبل از شروع بازی شخصی‌سازی کرد که باز هم می‌تواند به احتمال استفاده از پرداخت‌های درون برنامه‌ای زیاد و تمرکز سازندگان روی آن‌ها اشاره داشته باشد.

هارلی کوئین، کینگ شارک، ددشات و کاپیتان بومرنگ در والپیپر بازی سوساید اسکواد از استودیوهای راک استدی

با وجود این جزئیات فاش‌شده که توسط وبسایت VGC نیز تایید شده است، هنوز نمی‌توان در مورد بازی Suicide Squad: Kill the Justice League به خوبی قضاوت کرد. هنوز چند ماه تا زمان انتشار بازی باقی مانده است و مانند همیشه نمی‌توان به اطلاعات فاش‌شده اتکا کرد.

پس از چند تأخیر، تاریخ انتشار Suicide Squad به‌طور رسمی در ماه گذشته تایید شد. این بازی در تاریخ ۲۶ مه ۲۰۲۳ (۵ خرداد ۱۴۰۲) روی پلتفرم‌های پی سی، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه خواهد شد.

نظر شما درباره‌ی جدیدترین اخبار بازی چیست؟ آن را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع Insider-gaming
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده