نویسنده: هومن فلاحی
// دوشنبه, ۲۶ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۴۷

نمایش مبارزات دریایی در ویدیو جدید گیم‌ پلی بازی Skull and Bones

یوبیسافت نمایش گیم‌پلی جدیدی از بازی جهان‌باز Skull and Bones منتشر کرده است که مبارزات دریایی این بازی را به‌نمایش می‌گذارد.

پس از اعلام خبر تأخیر بازی اکشن ماجراجویی Skull and Bones، حالا استودیوی یوبیسافت سنگاپور نمایش جدیدی از گیم‌پلی بدون کات این بازی با محوریت دزدان دریایی را منتشر کرده است که بخش‌های بیشتری از گیم‌پلی بازی را با هواداران به اشتراک می‌گذارد. طبق گفته‌های سازندگان بازی، بازیکنان در دنیای Skull and Bones با جست‌وجو و یافتن سرنخ‌های مختلف، می‌تواند تکه‌های پازل داستان و کوئست‌های بازی را درکنار هم بچینند.

با انتخاب هر مرحله یا مأموریت جدید، مکان‌های زیادی در نقشه‌ی جهان‌باز این بازی در دسترس بازیکنان خواهد بود که با سفر به آن‌ها، می‌توانند اطلاعات بیشتری درباره‌ی جهان، شخصیت‌ها و جزئیات ریز و درشتی از حاکمان و گروه‌های قدرتمند هر منطقه از دریا پیدا کنند. بازیکنان همچنین امکان تجربه‌ی بخش تک‌نفره و داستانی بازی که در اقیانوس هند جریان دارد و بخش چندنفره‌ی بازی به همراه پنج بازیکن دیگر را نیز خواهند داشت. شما می‌توانید این نمایش جدید را در ادامه تماشا کنید.

دانلود از آپارات

هنوز مشخص نیست روند پرپیچ‌و‌خم و چالش‌برانگیز توسعه‌ی Skull and Bones چه زمانی به پایان می‌رسد، اما یوبیسافت اخیر ضمن اعلام خبر تأخیر بازی، تایید کرد این بازی که از بازی Assassin's Creed IV: Black Flag الهام گرفته است، در تاریخ نامشخصی از سال مالی بعدی یوبیسافت که در تاریخ آوریل ۲۰۲۴ به پایان می‌رسد، عرضه خواهد شد.

پیش از این قرار بود Skull and Bones در تاریخ ۹ مارس ۲۰۲۳ برای پی‌سی، کنسول‌های نسل هشتم و نهمی پلی استیشن و ایکس باکس و سرویس‌های استریم ابری گیمینگ عرضه شود که ظاهرا حالا روند توسعه‌ی نسخه‌های گوگل استیدیا، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان این بازی نیز متوقف شده است.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده