نویسنده: مهدی اسدی
// جمعه, ۲۳ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۲۸

انتشار تریلر سینمایی حالت Freelancer بازی Hitman 3

حالت جدید و روگ لایک Freelancer در بازی Hitman 3 که قرار است به‌زودی به‌صورت رایگان منتشر شود، یک تریلر سینمایی جدید را دریافت کرد.

استودیوی IO Interactive طی دو هفته‌ی پیش رو تغییرات مهمی را در بازی Hitman 3 به وجود خواهد آورد. همچنین این بازی و دو بازی نخست مجموعه‌ی هیت من در قالب Hitman World of Assassination قرار خواهند گرفت. حالت جدید Freelancer یکی از این تغییرات است که به‌صورت رایگان در اختیار گیمرها قرار می‌گیرد. این حالت، یک تجربه روگ لایک را به چرخه‌ی گیم‌پلی بازی اضافه کرده و علاقه‌مندان به این سبک را از ویژگی جدید بازی بهره‌مند می‌کند. در ادامه می‌توانید جدیدترین تریلر سینمایی این بازی که در آن دایانا برنوود به تشریح آنچه که باید از بازی انتظار داشت می‌پردازد را تماشا کنید.

دانلود از آپارات

در حالت Freelancer، مأمور ۴۷ در زنجیره‌ای از مأموریت‌ها شرکت کرده و برای ازبین‌بردن سیندیکاهای مختلف تلاش می‌کند. برای این منظور کافی است یک سندیکا را انتخاب کنید، اعضای پایین‌تر آن را شناسایی کنید و سپس نمایش همیشگی خود را برای حذف مهم‌ترین عضو سازمان به کار بگیرد. شما می‌توانید در حین Contract Missionها سلاح و تجهیزات مختلف خریداری کرده یا با تکمیل چالش‌ها به درآمدزایی بپردازید.

شما همچنین با کسب مهارت‌های بیشتر، شاخص Mastery خود را تقویت می‌کنید که سطح جدید را در Safehouse برای شما قفل گشایی خواهد کرد. این قابلیت‌ها شامل لباس‌های مبدل بیشتر، محدوده تیراندازی قوی‌تر و قابلیت‌های شخصی‌سازی بیشتر می‌شوند. اگر شما در مرحله Showdown مأموریت خود شکست بخورید، این مرحله مجدداً آغاز خواهد شد و اینبار باید یک سندیکای دیگر را انتخاب کرده و مأموریت را تکرار کنید.

Hitman Freelancer در تاریخ ۲۶ ژانویه (۶ بهمن) روی همه پلتفرم‌ها در دسترس قرار می‌گیرد.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده