// پنجشنبه, ۲۲ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۲۲

اعلام تاریخ عرضه ردفال و Forza Motorsport در رویداد جدید ایکس باکس

ایکس باکس آلمان در معرفی مراسم Developer Direct نوشته تاریخ عرضه چند بازی از جمله Minecraft Legends، ردفال و Forza Motorsport اعلام خواهد شد.

روز گذشته بود که بالاخره شرکت مایکروسافت و بتسدا از برنامه خود برای نمایش یک لایواستریم با نام Developer_Direct پرده برداشتند. در یک پست در وبلاگ انگلیسی Xbox Wire، مایکروسافت گفت این مراسم درباره بازی‌هایی که طی چند ماه آینده عرضه خواهد شد اطلاعات و نمایش‌های جدیدی ارائه خواهد کرد که شامل Forza Motorsport، ردفال و Minecraft Legends می‌شود.

اما نسخه آلمانی همین وبسایت ادعا کرده که برای این آثار تاریخ عرضه هم تایید خواهد شد: «مراسم Developer_Direct روی ویژگی‌های شگفت‌انگیز، شوکیس وسیع گیم‌پلی و تاریخ عرضه اولین‌بار اعلام‌شده برای بازی‌های ایکس باکس است که چند ماه آینده عرضه خواهد شد تمرکز خواهد کرد. این بازی‌ها شامل The Elder Scrolls Online، فورزا موتوراسپورت، Minecraft Legends و Redfall می‌شوند».

بااینکه وقوع چنین اتفاقی پیش‌تر هم انتظار می‌رفت، اما این خبر خوشی برای دارندگان ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس است که از زمان عرضه این کنسول‌ها در نوامبر ۲۰۲۰ با تعداد کمی آثار فرست‌پارتی مواجه شده‌اند. گفتنی است مایکروسافت اعلام کرده بود یک نمایش جداگانه در تاریخ دیگری برای Starfield تدارک دیده تا زمان مناسب برای نمایش باجزئیات از بازی نقش‌آفرینی و علمی-تخیلی بتسدا داشته باشد.

پس از تأخیر Redfall و استارفیلد، شرکت مایکروسافت گفته بود هردو بازی در نیمه اول سال ۲۰۲۳ عرضه خواهند شد و شایعه شده ردفال در هفته اول ماه مِی منتشر می‌شود. بازی Forza Motorsport هم برای عرضه در بهار ۲۰۲۳ برنامه‌ریزی شده است و Minecraft Legends که اثری استراتژی و اکشن است هم در نیمه اول سال ۲۰۲۳ منتشر خواهد شد.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده