نویسنده: حسن اکرامی
// پنجشنبه, ۲۲ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۵۸

فروش بازی Mario + Rabbids Sparks of Hope کمتر از انتظار یوبیسافت بود

با اعلام یوبیسافت، فروش بازی Mario + Rabbids Sparks of Hope کمتر از انتظارات بوده است.

عوامل زیادی وجود داشت که نشان می‌داد عرضه بازی Mario + Rabbids Sparks of Hope یک موفقیت تجاری را برای یوبیسافت رقم خواهد زد. چرا که نسخه‌ی قبلی این سری توانست رضایت منتقدین و بازیکنان را به خوبی جلب کند و موفقیت‌های تجاری چشمگیری برای یوبیسافت داشته باشد. علاوه‌بر این، یوبیسافت بازی را با آیپی محبوب ماریو ترکیب کرده بود تا موفقیتی خاص کسب کند.

بااین‌حال به نظر می‌رسد که دنباله‌ی این سری تاکتیکال و نوبتی آن طور که یوبی‌سافت انتظار داشت، عمل نکرده است. یوبیسافت در آخرین گزارش مالی خود اعلام کرد که بازی Mario + Rabbids Sparks of Hope از زمان عرضه در اواخر اکتبر ۲۰۲۲ تاکنون کمتر از حد انتظار فروش داشته است. به‌طور مشابه، بازی Just Dance 2023 نیز عملکرد ضعیفی در زمینه‌ی فروش به ثبت رسانده است.

کاراکتر باوزر در بازی Mario + Rabbids Sparks of Hope

ایو گیمو، مدیرعامل یوبی‌سافت در این‌باره گفت: «ما به وضوح از عملکرد اخیر خود ناامید شده‌ایم. ما با پویایی بازار متضادی رو‌به‌رو هستیم؛ چرا که صنعت بازی در شرایطی که وضعیت اقتصادی بر هزینه‌های مصرف‌کننده تأثیر منفی می‌گذارد، همچنان به سمت برندهای بزرگ و بازی‌های زنده دائمی در حرکت است. با وجود دریافت نقدهای عالی، استقبال خوب بازیکنان و همچنین برنامه بازاریابی بلندپروازانه، ما از عملکرد ضعیف Mario + Rabbids Sparks of Hope در هفته‌های پایانی ۲۰۲۲ و اوایل ژانویه امسال شوکه شدیم. بازی Just Dance 2023 نیز عملکرد ضعیفی داشت».

آخرین گزارش مالی سه‌ماهه یوبیسافت نتیجه‌ای تلخ را ترسیم کرده است و این شرکت چند اعلامیه نه چندان خوشایند برای طرفداران به مانند تأخیر دوباره‌ی بازی Skull and Bones و همچنین لغو سه بازی معرفی‌نشده‌ی دیگر را منتشر کرد. لغو توسعه این سه بازی در حالی بود که در سال ۲۰۲۲ لغو توسعه چهار بازی معرفی‌نشده‌ از یوبیسافت تایید شد. بازی Mario + Rabbids Sparks of Hope هم‌اکنون روی کنسول نینتندو سوییچ در دسترس است. این بازی قرار است طی ماه‌های آینده سه بسته الحاقی پولی دریافت کند.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی جدیدترین اخبار بازی را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده