نویسنده: حسن اکرامی
// پنجشنبه, ۲۲ دی ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۳۸

بازی Skull and Bones یوبیسافت برای ششمین بار تاخیر خورد

با اعلام شرکت یوبیسافت، تاریخ عرضه بازی Skull and Bones بار دیگر تأخیر خورد. همچنین این شرکت توسعه سه بازی معرفی‌نشده دیگر را لغو کرد.

بر کسی پوشیده نیست که یوبیسافت روزهای سختی را پشت سر می‌گذارد. علاوه‌بر اتهامات مربوط‌به محیط کاری ناسالم، آزار کارمندها و لغو چند پروژه، یوبیسافت تاکنون تاریخ انتشار بازی‌های مهمی به مانند Avatar: Frontiers of Pandora را به تأخیر انداخته است. حال به نظر می‌رسد این موارد پایان روزهای بد یوبیسافت نیستند؛ چرا که اخیرا استفان توتیلو از وب‌سایت Axios گزارش داده است ناشر فرانسوی با کاهش فروش شگفت‌انگیزی در بازی‌های خود مواجه شده است و تاکنون روند ساخت سه بازی معرفی‌نشده‌‌ی دیگر را لغو کرده است.

همچنین این شرکت فرانسوی در حال برنامه‌ریزی برای کاهش هزینه‌ها به میزان ۲۰۰ میلیون دلار است که شامل فرسایش طبیعی و تخلیه دارایی‌های غیر اصلی می‌شود. در میان این همه اخبار منفی، یوبیسافت تاریخ عرضه بازی Skull and Bones را پس از سال‌ها توسعه و چندین تأخیر پی در پی، بار دیگر به تعویق انداخت. این شرکت اعلام کرد یک نسخه‌ی بتا از Skull and Bones در آینده عرضه خواهد شد و این بازی در سال مالی ۲۰۲۳-۲۰۲۴ به بازار می‌آید.

کشتی ها در اقیانوس بازی Skull & Bones شرکت یوبیسافت

به نظر می‌رسد که تاریخ انتشار جدید بازی Skull and Bones به مانند Avatar: Frontiers of Pandora بین آوریل ۲۰۲۳ تا پایان مارس ۲۰۲۴ باشد. یوبیسافت در سال گذشته اعلام کرد بازی Skull and Bones را در نوامبر ۲۰۲۲ منتشر خواهد کرد و پس از آن تاریخ عرضه‌ را تا مارس ۲۰۲۳ به تعویق انداخته بود. این بازی دارای سابقه‌ی طولانی در تعویق زمان عرضه و مشکلات توسعه است و گزارش‌ها نشان می‌دهند بودجه‌ی ساخت این بازی تا ژوئیه ۲۰۲۱ بیش از ۱۲۰ میلیون دلار بوده است که باتوجه‌به بیشتر شدن زمان توسعه، احتمالا افزایش داشته است.

نظر شما درباره‌ی این خبر چیست؟ آیا از عملکرد یوبیسافت در سال‌های اخیر رضایت دارید؟ نظر خود را با ما و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده