// چهار شنبه, ۲۱ دی ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۴۷

احتمال نزدیک بودن عرضه سرویس یوبیسافت پلاس برای ایکس باکس

احتمال دارد در همین ماه شاهد عرضه یوبیسافت پلاس برای پلتفرم‌های ایکس باکس باشیم.

چندین بازی شرکت یوبیسافت در ساعات گذشته با تغییری رو‌به‌رو شده‌اند که باعث شده برخی تصور کنند سرویس یوبیسافت پلاس در همین ماه روی پلتفرم‌های ایکس باکس عرضه خواهد شد. چندین بازی در فروشگاه یوبیسافت بدون دلیل رایگان شده‌اند که این اتفاق به‌خصوص برای پلتفرم ایکس باکس رخ داده است. بیش از یکسال پیش بود که خود یوبیسافت اعلام کرد سرویس اشتراکی خود در نقطه‌ای برای ایکس باکس عرضه خواهد شد، اما از آن موقع خبر دیگری منتشر نشده است.

رایگان شدن برخی بازی‌ها برای ایکس باکس در فروشگاه یوبیسافت و احتمال عرضه یوبیسافت پلاس برای ایکس باکس

در بین سرویس‌های اشتراکی گوناگون، یوبیسافت پلاس پیشنهاد خوبی به کاربران ارائه می‌کند و با خرید آن، بازیکنان تقریبا به‌تمامی آثار فرست‌پارتی ساخته شده توسط این شرکت به بهترین شکل ممکن دسترسی پیدا می‌کنند. این دسترسی شامل عرضه روز اول، تمامی گسترش‌دهنده‌ها و بسته‌های الحاقی و هر محتوی اضافه برای بازی‌ها است.

در کل این سرویس پکیج مناسبی است و برای طرفداران مجموعه‌های Assassin’s Creed، فارکرای، The Division یا رینبو سیکس خرید آن خالی از لطف نیست. گفتنی است یکی از کاربران توییتر توانسته تصویر اتفاق عجیب فروشگاه را ثبت کند. برای قیمت جدید ثبت شده تاریخی در نظر گرفته شده که نشان می‌دهد این تخفیف عجیب ۲۶ یا ۲۷ دی (۱۶ یا ۱۷ ژانویه) تمام خواهد شد.

هیچ معرفی‌ای برای آن روز در نظر گرفته نشده و مراسم تازه معرفی‌شده Developer_Direct توسط ایکس باکس و بتسدا هم به یک معرفی از یوبیسافت اشاره نکرده‌ است. لازم‌به‌ذکر است درحال‌حاضر به‌نظر می‌رسد این سرویس بخشی از سرویس ایکس باکس گیم پس آلتیمیت نباشد و به‌شکل یک سرویس جداگانه روی ایکس باکس منتشر شود.

فعلا هیچ نشانه‌ای نیست که یوبیسافت پلاس بخشی از گیم پس است؛ اما ممکن است مانند سرویس EA Play این سرویس اشتراکی ابتدا دردسترس کاربران ایکس باکس قرار بگیرد و بعدا به گیم پس اضافه شود. فراموش نکنید هنوز چیزی قطعی نیست و ممکن است این خبر شایعه باشد؛ به‌خصوص که چندماه قبل هم شایعه‌ای مشابه منتشر شده بود، هرچند در آن زمان بازی‌ها به‌عنوان تخفیف رایگان نشده بودند.


منبع Insider-Gaming
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده