نویسنده: حسن اکرامی
// سه شنبه, ۲۰ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۵۸

قرارگیری Hogwarts Legacy در صدر فهرست علاقه‌مندی کاربرهای استیم

طبق گزارش‌ها، بازی Hogwarts Legacy در صدر فهرست علاقه‌مندی‌های کاربران فروشگاه استیم قرار دارد.

بدون شک تاثیر موفقیت مجموعه هری پاتر با نویسندگی جی. کی. رولنیگ را نمی‌توان در محبوبیت و موفقیت احتمالی بازی Hogwarts Legacy در آینده نادیده گرفت. این بازی اکشن و نقش‌آفرینی توسط استودیو آوالانچ سافتور تحت برند پورت‌کی گیمز شرکت وارنر در حال توسعه قرار دارد. داستان هاگوارتز لگسی به دانش‌آموزهای مدرسه علوم و فنون جادوگری هاگوارتز در حدود ۱۰۰ سال پیش از زمان وقوع اتفاقات اولین جلد داستان هری پاتر می‌پردازد.

حال طبق گزارشی از Benji-Sales در توییتر، بازی Hogwarts Legacy در رده اول فهرست بیشترین علاقه‌مندی (Wishlist) کاربران استیم قرار گرفته است. به‌گفته‌ی این منبع، پیش‌سفارش‌های قبل از عرضه هاگوارتز لگسی در بین چهار بازی پرفروش استیم قرار گرفته‌اند و او گزارش‌های بسیار قوی در مورد پیش‌فروش کنسولی این بازی شنیده است. Benji-Sales معتقد است اگر کیفیت بازی خوب باشد، یک انتشار فوق‌العاده را در بر خواهد داشت و به‌راحتی تبدیل به یکی از بزرگ‌ترین‌های سال ۲۰۲۳ می‌شود.

مراسم تعیین گروه در مدرسه هاگوارتز در بازی Hogwarts Legacy

درحالی‌که پیش‌بینی فروش Hogwarts Legacy در حال حاضر دشوار است، او خاطرنشان کرد که پیش‌بینی‌ها کاملا موفق هستند. بررسی‌های خوش‌بینانه نشان می‌دهند این بازی می‌تواند فروش ۵ تا ۶ میلیونی در هفته اول را داشته باشد. باتوجه‌به محبوبیت سری هری پاتر، این موفقیت حتی در صورتی که بازی هاگواتز لگسی نقدهای متوسطی را دریافت کند، خیلی دور از ذهن نخواهد بود.

بازی Hogwarts Legacy قرار است در ۱۰ فوریه ۲۰۲۳ (۲۱ بهمن ۱۴۰۱) روی پلتفرم‌های پی سی، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس منتشر شود. در همین حال نسخه پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان این بازی در تاریخ ۴ آوریل ۲۰۲۳ (۱۵ فروردین ۱۴۰۲) و نسخه نینتندو سوییچ در تاریخ ۲۵ ژوئیه ۲۰۲۳ (۳ مرداد ۱۴۰۲) در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی جدیدترین اخبار بازی را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده