// سه شنبه, ۲۰ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۵۹

جدول فروش هفتگی انگلستان: صدرنشینی God of War Ragnarok در شروع ۲۰۲۳

در جریان هفته منتهی به ۱۷ دی ماه، God of War Ragnarok همچنان صدر جدول فروش هفتگی انگلستان را به خود اختصاص داده است.

همچنان درحال پشت سر گذاشتن هفته‌های آرام صنعت بازی‌های ویدیویی هستیم و فعلا خبری از عرضه بازی‌های بزرگ نیست. ازاین‌رو جدول فروش بازی‌های ویدیویی هم روزهای آرامی را پشت سر می‌گذارند. در هفته گذشته بود که God of War Ragnarok به صدر جدول فروش هفتگی انگلستان بازگشت و حال در جریان هفته منتهی به ۱۷ دی ماه هم شاهد تداوم صدرنشینی ساخته جدید سانتامونیکا هستیم. گاد آو وار رگناروک در جداول فروش هفتگی ویدیوگیم در بریتانیا، سال ۲۰۲۲ را با صدرنشینی پایان داد و سال ۲۰۲۳ را با صدرنشینی کلید زد.

در ادامه بازی FIFA 23 دوم شد و بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 رتبه سوم را به خود اختصاص داده است. این در حالی است که بازی Mario Kart 8 Deluxe چهارم شد و Pokemon Violet رتبه پنجم را کسب کرد. نقش نینتندو در جدول باز هم بسیار پررنگ به نظر می‌رسد.

در نیمه دوم جدول، بازی‌های Nintendo Switch Sports و Pokemon Scarlet رتبه‌های ششم و هفتم را به خود اختصاص داده‌اند. همچنین بازی Animal Crossing: New Horizons هشتم شده است. در انتها نسخه نینتندو سوییچ Minecraft نهم شد و شاهد بازگشت New Super Mario Bros U Deluxe به جمع ۱۰ بازی برتر چارت انگلستان با قرارگیری در رتبه دهم هستیم.

در ادامه می‌توانید جدول فروش هفتگی انگلستان در هفته منتهی به ۱۷ دی ماه را در زومجی مشاهده کنید و نظرات خود را با زومجی و کاربرهای دیگر در میان بگذارید.

جدول فروش بریتانیا

رتبه فعلی

رتبه قبلینام بازینکته قابل ذکر
۱۱God of War Ragnarok-
۲۲FIFA 23-
۳۴Call of Duty: Modern Warfare 2-
۴۳Mario Kart 8 Deluxe-
۵۵Pokemon Violet-
۶۶Nintendo Switch Sports-
۷۷Pokemon Scarlet-
۸۸Animal Crossing: New Horizons-
۹۹نسخه نینتندو سوییچ Minecraft-
۱۰۱۶↑New Super Mario Bros U Deluxeبازگشت دوباره به جمع ۱۰ بازی پرفروش


منبع Gamesindustry
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده