// یکشنبه, ۱۸ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۳۹

شایعه: بازی جنگ ستارگان یوبیسافت به No Man's Sky شباهت دارد

طبق برخی اخبار منتشرشده، ظاهرا بازی جنگ ستارگان ساخته مسیو یوبیسافت قابل مقایسه با بازی No Man's Sky است.

تقریبا برای یک دهه حق ساخت بازی‌های جنگ ستارگان در انحصار شرکت الکترونیک آرتز بود که در مقایسه با زمانی‌که لوکاس‌آرتز مسئول آن بود، دوره خیلی مناسبی نبود. در این زمان دو بازی Star Wars Battlefront منتشر شدند که عرضه نامناسبی داشتند، بازی Star Wars Squadrons هم منتشر شد و دیگر اثر هم Star Wars Jedi: Fallen Order بود که مورداستقبال قرار گرفت و دنباله آن هم به‌زودی دردسترس قرار خواهد گرفت. چند بازی دیگر هم بودند که لغو شدند.

اما حالا مدتی است که دیگر سازندگان هم در حال ساخت بازی ویدئویی از دنیای Star Wars هستند و البته احتمالا تا زمان انتشار این بازی‌ها مدت زمان زیادی باقی مانده است. یکی از این آثار بازی جنگ ستارگان ساخته مسیو اینترتینمت از شرکت یوبیسافت است که جز اینکه اثری جهان‌باز است، اطلاعات چندانی از آن نداریم. اما حالا رسانه Insider Gaming جزئیاتی از این بازی منتشر کرده و آن را با بازی No Man's Sky مقایسه کرده است.

لوگوی بازی جدید استاروارز از Ubisoft Massive

طبق گفته این رسانه، این بازی شامل جهان باز بزرگی خواهد بود که یک کهکشان را پوشش می‌دهد و می‌توانید به‌صورت یکپارچه در آن حرکت کنید. همچنین بازی قرار است شامل یک شخصیت کاملا قابل‌شخصی‌سازی باشد که «مسیری را که خود بازیکن انتخاب کند، طی خواهد کرد». گفتنی است بازی نو منز اسکای جهان عظیمی داشت که بازیکنان می‌توانستند به هر سیاره‌ای که دوست داشتند، سفر کنند؛ به زمین بنشینند و در آن کاوش کنند.

وقتی کار بازیکن تمام می‌شد، او می‌توانست سوار فضاپیمای خود شود، سیاره را ترک کرده و به سیاره دیگری برود و درعین‌حال هیچ صفحه بارگذاری هم وجود نداشت. دیدن چنین چیزی در یک بازی جنگ ستارگان می‌تواند جذاب باشد؛ اما یوبیسافت هنوز چنین شایعاتی را تایید نکرده است و نمی‌توان با قطعیت گفت بازی شامل چنین مواردی خواهد بود.

مشخص نیست چه زمانی اخبار جدید بازی استار وارز مسیو منتشر خواهد شد، اما باتوجه‌به توییت کارگردان بازی، برخی امید دارند در همین سال میلادی این اثر معرفی شود. این بازی در سال ۲۰۲۱ معرفی شده بود و احتمالا هنوز در مراحل اولیه توسعه است. اما با درنظرگرفتن سابقه یوبیسافت در ساخت آثار جهان باز، بازی می‌تواند پتانسیل بالایی داشته باشد.


منبع ComicBook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده