نویسنده: فراز پاشایی
// دوشنبه, ۱۲ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۴۶

احتمال معرفی بازی جنگ ستارگان یوبیسافت در سال ۲۰۲۳

به‌تازگی کارگردان بازی جنگ ستارگان یوبیسافت با انتشار توییتی احتمال معرفی رسمی این بازی و انتشار اطلاعات جدید از آن را در سال ۲۰۲۳ بالا برده است.

در طول سال‌های اخیر پروژ‌ه‌های مختلفی از سری جنگ ستارگان در استودیو‌های بزرگ بازی‌سازی در حال توسعه بوده و مراحل ساخت خود را پشت سر می‌گذارند. یکی از این پروژه مربوط‌به استودیو Massive Entertainment زیرمجموعه یوبیسافت است که دو سال قبل خبر ساخت آن توسط این استودیو فرانسوی تایید شد. اثری داستان محور و جهان باز که کارگردانی آن برعهده جولین گرایتی قرار داشته و اطلاعات چندانی از آن در دسترس نیست. استودیو نام‌برده شده در سال‌های اخیر در توسعه بازی The Division نقش داشته است. بااین‌حال باتوجه‌به اخبار جدید دنیای بازی، به نظر می‌رسد در سال جدید میلادی، جزئیات و اطلاعات تازه و جدیدی از این بازی به دستمان خواهد رسید.

بازی Star Wars تولید Massive Entertainment

بازی جنگ ستارگان استودیو مسیو از سال ۲۰۲۱ روند توسعه خود را آغاز کرده و به نظر می‌رسد در طول امسال شاهد رونمایی کامل آن از جانب توسعه‌دهندگان اثر خواهیم بود. در ساعات گذشته، جولین گرایتی کارگردان این بازی با انتشار توییتی درکنار تبریک سال نو میلادی گفت: «سال ۲۰۲۳ برای ما سال بزرگی خواهد بود. به ماجراجویی بپیوندید». توییت ذکر‌شده همراه‌با تصویری از جنگ ستارگان منتشر شد و همین امر، حدس و گمان‌های فراوانی را پیرامون ساخته جدید استودیو مسیو به وجود آورده است.

دو سال قبل، پس از معرفی این بازی اعلام شد که اثر مورد نظر در حال حاضر در مراحل اولیه توسعه خود قرار دارد. از طرفی دیگر نیز، Massive Entertainment در روز‌های گذشته جست و جوی خود را برای پیدا کردن تستر‌های مختلف برای این بازی را آغاز کرده است. گزارش‌ها حاکی از آن هستند که این بازی ممکن است تا سال ۲۰۲۵ منتشر نشود. استودیو مسیو درکنار ساخت این اثر، تمرکز خود را روی توسعه بازی Avatar: Frontiers of Pandora گذاشته و به‌دنبال عرضه آن تا قبل از ماه آوریل سال ۲۰۲۴ است.

بازی Avatar: Frontiers of Pandora برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

نظر شما عزیزان چیست؟ آیا شاهد انتشار اطلاعات جدیدی از این بازی خواهیم بود؟ دیدگاه‌های خود را در مورد آخرین اخبار بازی با زومجی به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده