// شنبه, ۱۰ دی ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۵۶

مشخص شدن زمان عرضه بازی Glimmer in Mirror به صورت دسترسی زودهنگام

بازی Glimmer in Mirror قرار است به‌زودی به‌صورت دسترسی زودهنگام روی استیم منتشر شود و نزدیک‌به یکسال بعد عرضه کامل آن انجام خواهد شد.

بازی Glimmer in Mirror، اثری اکشن و ساید اسکرول دوبعدی است که ۲۰ دی (۱۰ ژانویه) به‌صورت دسترسی زودهنگام ازطریق فروشگاه استیم برای رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. این بازی قیمتی ۱۶.۹۹ دلاری داشته و استودیو MapleDorm سازنده آن است که با همکاری CubeGame و Pleasant Rain Ltd منتشر خواهد شد.

بازی تقریبا یکسال ارلی اکسس خواهد ماند و در این زمان سازنده براساس بازخوردهای ارزشمند، تجربه بازی را بهتر کرده و بازی را بهینه خواهد کرد. در نسخه ارلی اکسس چهار صحنه برای ماجراجویی وجود داشته و نسخه اصلی شامل چپترهای بیشتر، نقشه بزرگ‌تر، داستان نهایی و کامل و موارد دیگر خواهد بود. همچنین تریلری هم از بازی منتشر شده است.

دانلود از آپارات

توضیحات بازی طبق اعلام ناشر آن به شرح زیر است:

«شما در این بازی در نقش شیرو بازی خواهید کرد و یک دنیای نابودشده را بازیابی خواهید کرد. وارد یک ماجراجویی همه جانبه در دنیای آینه شوید؛ با NPCهای خاص و هیولاهای متمایز ملاقات کنید و ازطریق ماجراجویی مداوم به‌تدریج حقیقت را کشف کنید.»

دختر در جهانی خالی بیدار شد و آینه‌ای غول‌پیکر جلوی او ظاهر شد. جذب شده توسط دنیای جذاب درون آینه، دست دختر به سمت آن می‌رود. به یکباره آینه و دنیای درونی آن می‌شکند. وقتی دختر دوباره بیدار شود، درون دنیای آینه نابودشده قرار دارد. راز این دنیا در جریان سفرهای دختر مشخص خواهد شد. جنگل آرام، برج ساعت وهم‌انگیز و خرابه‌های قلعه باستانی، هرکدام یک تجربه خاص حسی فراهم خواهند آورد. موسیقی غوطه‌ورکننده ساخته Ascentone هم تجربه گیمینگ را بهتر خواهد کرد.

بازی Glimmer in Mirror شامل مراحل ساید اسکرول کلاسیک خواهد بود. می‌توانید با قدرت Glimmer امواج ایجاد کنید و انواع دشمنان را شکست دهید. در جریان ماجراجویی خود مهارت‌های جدید پیدا کنید و مناطقی را که قبلا قابل دسترسی نبودند، کشف کنید. می‌توانید قطعات Spirit جمع کنید تا روح‌های تصادفی را احضار کنید. آن‌ها تجربه مبارزات جدید آورده و این تجربه برای هر بازیکن متفاوت و منحصربه‌فرد است چون ارواح آن‌ها متفاوت است.

شیرو در جریان ماجراهای خود برخوردهای جذاب زیادی خواهد داشت. شما با کاراکترها با شخصیت‌های مختلف و گونه‌های متفاوت رو‌به‌رو خواهید شد که تجربه داستان آن‌ها باعث یادآوری اتفاقات در ذهن شیرو خواهد شد.


منبع Gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده