نویسنده: هومن فلاحی
// جمعه, ۹ دی ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۴۰

فاش شدن تصاویری از نسخه ویژه بازی Zelda: Tears of the Kingdom کنسول نینتندو سوییچ

تصاویر فاش شده جدید، ظاهر متفاوت نسخه‌ ویژه و محدود کنسول نینتندو سوییچ OLED از بازی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom را نشان می‌دهد.

روز گذشته یکی از کاربران انجمن اینترنتی هواداری Famiiboard چند تصویر از نسخه‌ی محدود جدید کنسول نینتندو سوییچ اولد منتشر کرد که استفاده از طراحی‌های مربوط‌به بازی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom در این نسخه محدود از نینتندو سوییچ را به‌نمایش می‌گذارد.

البته هنوز به‌صورت قطعی نمی‌توان گفت که آیا این تصاویر مربوط‌به یکی از محصولات در دست تولید و معرفی‌نشده‌ی نینتندو هستند یا خیر، اما در صورت صحیح بودن این تصاویر، می‌توان گفت برخلاف شایعات قبلی و در هنگام عرضه‌ی Tears of the Kingdom در ماه می سال آینده شاهد انتشار مدل جدید یا بهبودیافته‌ی کنسول نینتندو سوییچ نخواهیم بود.

مثل نسخه‌های ویژه‌ی دو بازی پوکی‌مان اسکارلت/وایولت و اسپلاتون 3، ظاهرا این نسخه‌ی محدود بازی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom شامل نسخه فیزیکی یا دیجیتالی این بازی نیز نخواهد بود، بنابراین احتمالا اندکی پیش از عرضه‌ی رسمی این بازی در اردیبهشت آینده، این نسخه‌ی ویژه از کنسول نینتندو سوییچ اولد در دسترس هواداران قرار می‌گیرد.

هنوز اطلاعات بیشتری از داستان یا گیم‌پلی این بازی موردانتظار منتشر نشده است، اما طبق اطلاعات قبلی می‌دانیم که این بازی دنباله مستقیمی برای بازی Legend of Zelda: Breath of the Wild خواهد بود. ایجی آنوما، تهیه‌کننده بازی می‌گوید The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom بازیکنان را به یک ماجراجویی فراتر از آسمان‌های سرزمین هایرول خواهد برد. آنوما همچنین تایید کرده است که داستان این بازی لحن و فضای Tears of the Kingdom نسبت به دیگر بازی‌های این مجموعه اندکی جدی‌‌تر خواهد بود و آثار محبوبی مانند Red Dead Redemption 2 نیز از منابع الهام‌بخش اعضای تیم توسعه‌ی بازی برای خلق دنیای این بازی بوده‌اند.

The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom در تاریخ ۱۲ می ۲۰۲۳ (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲) به‌صورت انحصاری برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده