نویسنده: مهدی اسدی
// جمعه, ۹ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۲۳

اشاره تصادفی به دنباله یا DLC بازی Deathloop

جیسون کلی، صداپیشه شخصیت شخصیت کلت ون در Deathloop طی یک مصاحبه به‌صورت تصادفی به توسعه‌ی دنباله یا یک بسته الحاقی برای این بازی اشاره کرد.

جیسون کلی که در بازی شوتر اکشن Deathloop گویندگی شخصیت Colt Vahn را برعهده دارد، در مصاحبه با Streamily به اسم رمز پروژه توسعه‌ی بازی Deathloop در سال‌های ساخت آن اشاره کرد. او سپس توضیح داد که به علت اینکه هنوز برای توسعه‌ی پروژه تحت استخدام استودیوی آرکین قرار دارد، نمی‌تواند اسم رمز را فاش کند. او بعد از سکوت برای چند ثانیه اذعان داشت که احتمالا چیزی گفته که نباید به زبان می‌آورد. زیرا اگر آرکین هنوز از اسم رمز بازی Deathloop برای استخدام افراد بهره می‌برد، به نظر می‌رسد که کار روی این IP ادامه دارد.

با اینکه مصاحبه کلی با Streamily به ماه اکتبر سال جاری برمی‌گردد، اما کاربر ردیت r/GamingLeaksandRumours به‌تازگی این اطلاعات فاش‌شده را کشف کرد و خبر آن را منتشر کرده است. در هر حال به نظر می‌رسد که کار آرکین با بازی دث لوپ هنوز تمام نشده است و احتمالا پروژه جدیدی در ارتباط با این بازی در دست تولید قرار دارد.

بازی Deathloop از تاریخ ۲۰ سپتامبر امسال از انحصار کنسولی پلی استیشن 5 خارج شد. دث‌لوپ با دریافت آپدیت Goldenloop روی همه پلتفرم‌ها شامل پایان‌بندی گسترده‌تر تر و قابلیت کراس پلی را برای تقابل PvP به گیمرها ارائه داد. کلی در ماه می نیز اشاره‌ی دیگری به «بازی جدید» دث‌لوپ داشت؛ تا احتمال توسعه‌ی یک دنباله یا اسپین-آف Deathloop بیشتر شود.

در پایان نظرات خود درباره‌ی جدیدترین اخبار بازی را با زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده