نویسنده: حسن اکرامی
// پنجشنبه, ۸ دی ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۳۵

اشاره سازنده‌ی Sonic Frontiers به عرضه‌ی محصولات بیشتر از سونیک در سال ۲۰۲۳

رئیس تیم سونیک شرکت سگا اعلام کرد محتوای بیشتری از این مجموعه برای سال ۲۰۲۳ برنامه‌ریزی شده است.

در سال ۲۰۲۲ طرفداران سونیک شاهد انتشار محتوای گوناگونی بودند که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به فیلم Sonic the Hedgehog 2، انیمیشن Sonic Prime از نتفلیکس و دو بازی Sonic Origins و Sonic Frontiers اشاره کرد. در همین راستا تاکاشی ایزوکا، رئیس استودیو تیم سونیک در گفت‌وگو با فامیتسو گفت که طرفداران می‌توانند انتظار عرضه‌ی محتوای زیادی از سری سونیک در سال ۲۰۲۳ را داشته باشند.

ایزوکا در این‌باره توضیح داد: «سال گذشته بزرگ‌ترین سال در تاریخ سونیک بود که با پخش دنباله‌ی فیلم سونیک شروع شد و پس از آن بازی‌های جدید Sonic Origins و Sonic Frontiers و انیمیشن Sonic Prime منتشر شدند. امسال ما در حال آماده‌سازی موج دومی هستیم که طرفداران را خوشحال می‌کند و حرکت رو به جلو سری را حفظ می‌کند. ما قبلا انتشار محتوای اضافی برای بازی Sonic Frontiers را اعلام کرده‌ایم، اما موارد بیشتری در راه است. با ما همراه باشید».

یکی از برنامه‌ریزی‌های احتمالی که می‌توان برای سونیک در سال ۲۰۲۳ تصور کرد، پخش یک مجموعه‌ی لگو سونیک است که در تعطیلات کریسمس به‌ صورت آنلاین فهرست شده‌ است. طبق گفته‌ی PromoBricks، وبلاگ لگو که بارها اطلاعات دقیقی در مورد نسخه‌های آینده لگو را گزارش کرده است، حداقل پنج مجموعه لگوی جدید از مجموعه سونیک برای عرضه در سال آینده برنامه‌ریزی شده است. سگا چندی پیش اعلام کرد که قصد دارد سه به‌روزرسانی رایگان را برای بازی Sonic Frontiers در سال ۲۰۲۳ منتشر کند. اولین بسته الحاقی رایگان این بازی شامل حالت عکاسی، Jukebox و حالت‌های چالشی جدید خواهد بود.

نظر شما درباره‌ی این اخبار چیست؟ آن را با ما در میان بگذارید.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده